کد خبر : 7460
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 14:27
-

سرهنگ موسوی : خدمت به همنوعان و قشر نیازمند جامعه باید بدون منت و فقط برای رضای خدا باشد

سرهنگ موسوی : خدمت به همنوعان و قشر نیازمند جامعه باید بدون منت و فقط برای رضای خدا باشد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان فرماندهی انتظامی شهرستان دشت ازادگان با اشاره به عمل خداپسندانه خدمت به قشر نیازمند جامعه گفت : خدمت به همنوعان وقشر نیازمند جامعه باید بدون منت وفقط برای رضای خدا باشد به گزارش شبکه خبری خوزستان سرهنگ” سید قاسم موسوی” به همراه دکتر شمیل پور امام جمعه شهرستان دشت

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان فرماندهی انتظامی شهرستان دشت ازادگان با اشاره به عمل خداپسندانه خدمت به قشر نیازمند جامعه گفت : خدمت به همنوعان وقشر نیازمند جامعه باید بدون منت وفقط برای رضای خدا باشد

به گزارش شبکه خبری خوزستان سرهنگ” سید قاسم موسوی” به همراه دکتر شمیل پور امام جمعه شهرستان دشت ازادگان ، حجت الاسلام عباس پور ریاست عقیدتی سیاسی و سرگرد احمدی ریاست حفا ودر راس هیئتی از همکاران انتظامی در حرکتی نمادین یکدستگاه یخچال را به خانواده فقیر وبی بضاعت سوسنگردی اهدا نمودند .

فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با اهدای یک دستگاه یخچال به خانواده فقیر وبی بضاعت سوسنگردی گفت: این حرکت‌ها و برنامه‌ها مشابه آن به تقویت روحیه نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ارزش‌های انسانی و معنوی در آن پررنگ است و یکی از ارزش‌هایی که همیشه در جامعه ما پاس داشته شد، نوع دوستی و کمک و نیکوکاری در مسائل مختلف است.

سرهنگ موسوی افزود: روحیه نیکوکاری بهتر است اول در بین مسئولین وبعددر بین جامعه تقویت ، ترویج و نهادینه شود و در شرایط فعلی بسیار نیازمند آن هست، باید تلاش کنیم تا این روحیه در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: وظایف مسئولان هست که بستری برای همراهی و همدلی کمک به مساعدت اقشار نیازمند جامعه در امور ضروری را فراهم کنند.

در ادامه دکتر شمیل پور نماینده ولی فقیه و امام جمعه دشت آزادگان از شهروندان خواست در کمک به همنوعان خود ، ائمه اطهار را الگو قرار دهند و تاکید هم کرد: هرگونه مساعدت به نیازمندان باید با حفظ حرمت و کرامت آنها انجام شود.
وی در خطاب به مسئولین گفت: شما در عمل نیک وخداپسندانه، و یاری رساندن به نیازمندان موفق هستید امیدوارم در مساعدت و کمک به همنوعان خود موفق و پیروز باشید و با ساختن جامعه‌ای آباد وبا کمترین نیازمند سرافراز قدم بردارید.

وی هدف فرماندهی شهرستان دشت آزادگان از اهدای یک دستگاه یخچال به افراد نیازمند جلب توجه سایر اقشار مردم وخیرخواه جامعه به رفع نیازمند یهای همنوعان خود در بستر معیشت دانست وگفت :همراهی واستمرار حرکت های مشابه توسط افراد خیر وخیرخواه جامعه قشرفقیر وبی بضاعت جامعه را بی نیاز می کند که امیدواریم این حرکت عاطفی و خداپسندانه در سایر ین نهادینه شود.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.