کد خبر : 39035
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 2:24
-

هشدار

اخبار پلیس

هشدار | دوستی های اینترنتی همچنان قربانی می گیرد / حفظ آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا است

هشدار | دوستی های اینترنتی همچنان قربانی می گیرد / حفظ آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا است
حفظ آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا است و با متخلفینی که اقدام به تهدید هموطنان در فضای مجازی میکنند ، با جدیت برخورد و به چنگال عدالت سپرده خواهند شد.

شبکه خبری خوزستان | رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری شیادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانمی کرده بود، خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان | سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر عنوان داشت: در پی مراجعه خانمی مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی فرد شرور شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متهم در یکی از شهرهای استان دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم با اعتراف به بزه انتسابی، اقرار کرد که در شبکه اجتماعی با شاکیه آشنا شده و ضمن وعده های اغوا کننده، از او تصاویر شخصی در فضای مجازی دریافت کرده است. این قضیه منجر به سوء استفاده از شاکی در جهت برقراری ارتباط بیشتر گردیده است. همین امر سبب بروز مشکلات فراوان در زندگی شاکیه گردیده تاجایی که قصد طلاق از شوهر خود را داشته است. در نتیجه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی گردید.

 

رئیس پلیس فتا خوزستان ضمن اخطار به شیادان سایبری هشدار داد که حفظ آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا است و با متخلفینی که اقدام به تهدید هموطنان در فضای مجازی میکنند ، با جدیت برخورد و به چنگال عدالت سپرده خواهند شد.

 

سرهنگ علی حسینی در پایان بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.