کد خبر : 12257
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 23:53
-

مراسم بزرگداشت روز مهندس در مسجدسلیمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز مهندس در مسجدسلیمان برگزار شد

شبکه خبری خوزستان// به همت بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان مراسم بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسین شهرستان گفت: با تشکیل کارگروه های اندیشه ورز در بسیج مهندسین

شبکه خبری خوزستان// به همت بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان مراسم بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسین شهرستان گفت: با تشکیل کارگروه های اندیشه ورز در بسیج مهندسین شهرستان می توان مسائل و مشکلات طرح و پروژه های عمرانی مورد بررسی و پیگیری قرار داده شوند.

وی افزود: تشکیل کارگروه ها در حوزه های عمران، معماری، شهرسازی،ترافیک و حمل و نقل و تأسیسات مکانیک و برقی از جمله نیازهای اساسی شهرستان بوده و با حضور فعال جامعه مهندسین در قالب این کارگروه ها ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادات به پیشبرد اهداف مورد نظر کمک شایانی خواهد نمود.

حسینی با اشاره به پروژه های عمرانی نیمه تمام شهرستان خاطرنشان ساخت: نیاز کنونی شهرستان پیگیری پروژه های نیمه تمام از قبیل جاده ایذه-مسجدسلیمان( جریک)، جاده کمربندی، جاده میانبر و… توسط جامعه مهندسی است و امیدواریم تا اعضای بسیج مهندسین با پیگیری بیشتر گام بلندی در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان بردارند.

سید یونس احمدپوری رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان نیز با اعلام خبر تشکیل کارگروه های تخصصی بسیج مهندسین شهرستان افزود: در نظر داریم تا ضمن جمع بندی راهبردها و پیشنهادات اعضای کارگروه ها از طریق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی شهرستان تأثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به نقش اعضای بسیج مهندسین در زمین لرزه تیرماه امسال شهرستان خاطرنشان ساخت: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده مورد بازدید و بررسی بسیج مهندسی قرار گرفت و با تأمین اعتبار از سوی فرمانده سپاه حدود ۱۰۰ واحد مسکونی مورد تعمیر و ۴۰ واحد نیز با طراحی و نظارت مهندسین احداث گردید.

گفتنی است در این برنامه که با حضور جمعی از مسئولین و جامعه مهندسی شهرستان برگزار شد تنی چند از مهندسین شهرستان نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.