کد خبر : 17287
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:01
-

از گوشه و کنار خوزستان| طرح تبلیغی انصارالحجه در خوزستان ادامه می‌یابد

از گوشه و کنار خوزستان| طرح تبلیغی انصارالحجه در خوزستان ادامه می‌یابد

در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان خوزستان گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. طرح تبلیغی انصارالحجه در خوزستان ادامه می‌یابد آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری با اشاره به حضور طلاب در صحنه مقابله با کرونا گفت: در شرایط مانند کرونا نباید منفعلانه عمل کنیم.

در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان خوزستان گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

طرح تبلیغی انصارالحجه در خوزستان ادامه می‌یابد

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری با اشاره به حضور طلاب در صحنه مقابله با کرونا گفت: در شرایط مانند کرونا نباید منفعلانه عمل کنیم. بلکه با برنامه‌ریزی برای تبلیغ دین باید حضور فعال داشته باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: تجربه‌ی موفق تبلیغ چهره به چهره روحانیون اهوازی در ماه مبارک رمضان برای مقابله با کرونا که با طرح انصار الحجه شناخته شد بسیار مفید بود که در شرایط کنونی باید ادامه پیدا کند و در تمام استان انجام شود.

فاز سوم و چهارم عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک آغاز شد

صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، شهرستان فاز سوم و چهارم عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک آغاز شد.

عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی روستاهای بخش الوار گرمسیری با اعتباری بالغ‌بر ۲۲۹ میلیارد ریال صبح امروز آغاز شد.

در فاز اول و دوم پروژه گاز رسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری با اعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال، ۵۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک اجرا شده است.

امتحانات نیم سال دوم طلاب مدارس علمیه اهواز مرداد ماه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت:مدیریت حوزه علمیه خوزستان زمان و روند برگزاری امتحانات نیم سال دوم را به مدارس واسپاری کرده است. بر این اساس آن دسته از مدارسی که در شهرهای سفید بودند، امتحانات را به‌صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اهتمام به نکات بهداشتی با موفقیت برگزار کردند.

وی افزود: اما آن دسته از مدارسی که در شهرهای قرمز قرار داشتند، امتحانات را به‌صورت غیرحضوری و با نظارت مدیریت حوزه علمیه خوزستان اجرا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه برخی از مدارس علمیه خوزستان امتحانات نیم سال دوم تحصیلی را به دلیل شرایط کرونایی، به تعویق انداخته‌اند، گفت: تا مردادماه سال جاری و در بهترین زمان ممکن، امتحانات نیم سال دوم تحصیلی طلاب برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تصریح کرد: هر طلبه‌ای که تاکنون به دلیل وضعیت ناشی از کرونا نتوانسته در امتحانات نیم سال دوم شرکت کند، غیبت وی موجه بوده و می‌تواند از مدیر مدرسه خود درخواست کند که در امتحانات مردادماه بدون لحاظ غیبت ، شرکت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.