کد خبر : 63288
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 10:19
-

حضور پررنگ بهزیستی خوزستان در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر

حضور پررنگ بهزیستی خوزستان در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر

بهزیستی خوزستان در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر استان خوزستان که در محل نمایشگاه دائمی بین المللی اهواز برپا شد حضوری پر رنگ داشت .

بهزیستی خوزستان در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر استان خوزستان که در محل نمایشگاه دائمی بین المللی اهواز برپا شد حضوری پر رنگ داشت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ، در این نمایشگاه  تسهیلگران روستایی ،گروههای همیار و مراکز غیردولتی بهزیستی در  سه غرفه ، محصولات و توانمندیهای مددجویان و معلولان  روستایی  شهرهای مختلف استان شامل صنایع دستی ،کپو بافی، لباس محلی،فرشینه،محصولات و خشکبار فرآوری شده  و تبدیلی ،آیینه کاری و آیینه کوبی را به نمایش گذاشتند که با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو شد.

عصرروز جمعه۲۰ مهرماه،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در بازدید از این نمایشگاه گفت:باتوجه به نامگذاری  شعارامسال توسط  مقام معظم رهبری با عنوان “جهش تولید بامشارکت  مردم “مجموعه بهزیستی  استان در تلاش است تا علاوه برمهارت آموزی وآماده سازی شغلی جامعه هدف باپرداخت سرمایه کار وتسهیلات قرض الحسنه زمینه اشتغال وتولید این عزیزان را توسعه داده   وبا برنامه ریزی وپیگیری ،بازار فروش محصولاتشان را فراهم نماییم وخوشبختانه دراین نمایشگاه ، جامعه هدف بهزیستی توانمندیها و دستاوردهای بسیار نفیسی را ارائه کرده اند که بااستقبال بسیار خوبی از طرف مردم وبازدید کنندگان مو اجه شد.

کریمیان افزود:تعدادی از  گروههای همیار زنان سرپرست خانوار  موفق وافراددارای معلولیت  در این نمایشگاه حضور داشتند که محصولات مختلفی در حوزه صنایع دستی ومشاغل خانگی تولید می کنند که حتی به بازارهای کشورهای همسایه  نیز صادر می شوند.

وی خاطر نشان کرد:گروه همیار ،گروهی از زنان سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش هستند که با حمایت سازمان،به منظوردستیابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی و استفاده از قابلیت های گروهی در راستای توانمندسازی خود فعالیت می کنند.

گفتنی است این نمایشگاه  از ۱۷لغایت  ۲۰مهرماه از ساعت ١۷ الی ٢۲ پذیرای بازدید کنندگان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.