کد خبر : 40474
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 22:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروهای مردمی و مخلص بسیج مظاهر اقتدار و امنیت پایدار کشور بسته هستند
-

اخبار فرمانداری آبادان

اخبار فرمانداری های خوزستان

نیروهای مردمی و مخلص بسیج مظاهر اقتدار و امنیت پایدار کشور

نیروهای مردمی و مخلص بسیج مظاهر اقتدار و امنیت پایدار کشور
در زمان سیل ، زلزله ، خشکسالی و اقدامات جهادی ، این بسیجی ها هستند که با خلوص نیت و بدون چشم داشت همیشه پای کار بوده و در زمان دفاع مقدس هم که جانفشانی ، رشادت و ایثار آنها همیشه در ذهن ها و وجدان های بیدار زنده خواهد بود.
فرماندار ویژه آبادان فرا رسیدن هفته ی بسیج را تبریک گفت

عباسپور : نیروهای مردمی و مخلص بسیج از مظاهر اقتدار و امنیت پایدار کشور می باشند.

 

شبکه خبری خوزستان / احسان عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان فرا رسیدن هفته ی بسیج را تبریک گفت و از این نیروی مردمی به عنوان یکی از مظاهر اقتدار و امنیت کشور یاد کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، عباسپور ضمن گرامیداشت این مناسبت ، بیان کرد: واژه بسیج ، به اندازه ای بار معنایی دارد که در تمام شئون زندگی می تواند راه گشا و موثر باشد.

وی ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام خمینی (ره) هدف از تشکیل بسیج مستضعفین ، تشکیل نیروی مردمی بود که علاوه بر همیاری نظام در حفظ امنیت کشور پای مشکلات مردم در جهت رفع مسائل مملکت کمک کند.

 

فرماندار ویژه آبادان افزود : در زمان سیل ، زلزله ، خشکسالی و اقدامات جهادی ، این بسیجی ها هستند که با خلوص نیت و بدون چشم داشت همیشه پای کار هستند و در زمان دفاع مقدس هم که جانفشانی ، رشادت و ایثار آنها همیشه در ذهن ها و وجدان های بیدار زنده خواهد بود.

 

 

عباسپور در پایان تصریح کرد: ضمن آرزوی صحت و سلامت برای تمام بسیجیان عزیز، به ویژه پرسنل خدوم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان برای تمام خادمان مردم توفیق روز افزون را از درگاه الهی خواستارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.