کد خبر : 34540
تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 10:41
-

اخبار مسجدسلیمان

ویژه | پشت پرده تخریب های شورای شهر و شهردار منتخب مسجدسلیمان از کجا نشات می گیرد؟

ویژه | پشت پرده تخریب های شورای شهر و شهردار منتخب مسجدسلیمان از کجا نشات می گیرد؟
همه چیز را وارونه جلوه می دهند. خدمت را خیانت معرفی می کنند. از گوبلز الهام گرفتند و دروغ های بزرگ می گویند تا باورپذیری آن افزایش پیدا کند.از اتهام زنی ابایی ندارند و مانند مارکسیست ها هدف،وسیله را برای آنها توجیه می کنند.سخن از پروپاگاندای رسانه ای و اجتماعی است که توپخانه آنها بی محابا مشغول کوبیدن شورا و شهردار منتخب هستند با اسم رمز "مردم".

همه چیز را وارونه جلوه می دهند. خدمت را خیانت معرفی می کنند. از گوبلز الهام گرفتند و دروغ های بزرگ می گویند تا باورپذیری آن افزایش پیدا کند.از اتهام زنی ابایی ندارند و مانند مارکسیست ها هدف،وسیله را برای آنها توجیه می کنند.سخن از پروپاگاندای رسانه ای و اجتماعی است که توپخانه آنها بی محابا مشغول کوبیدن شورا و شهردار منتخب هستند با اسم رمز “مردم”.

حرف آخر را همین اول می زنم موضوع اصلی آن است که کرسی شهرداری به کدام جریان و فرد برسد و همه جیغ و دادها،تشویق ها و نفرین ها در جهت منافع گروهی و فردی است نه مردم و خدمات مناسب.

شوربختانه تصمیم گیران استانی نشان دادند که تحت تاثیر این فضاسازی ها قرار دارند و گویا واهمه دارند که تایید کنند. رفتاری که دون شان دولت انقلابی است.

به ورزش کمک می کنند،می گویند چرا به ورزش کمک کردی.کار فرهنگی می کنند،صدایشان بلند می شود،که چرا کار فرهنگی می کند و شبیه نادانان می گویند اصلا فرهنگ چه ربطی به شهرداری دارد.کار عمرانی می کنند،می گویند شهرداری پول ندارد چرا شهرداری را بدهکار می کنید.گویا شهرداری که اینها می خواهند این است که هیچ نکند و تنها نظاره گر باشد.

۹۰ اقدام در ۹۰ روز را ابتدا انکار کردند و سپس گفتند امورات کوچکی است و ما بیشترش را می خواهیم.معلوم نیست چگونه بیشتر می خواهند در حالی که منتقد تعریف پروژه هستند.

برخلاف آنچه که می گویند کمترین دریافتی ارزش افزوده در دو سال گذشته به همین سه ماه سرپرستی روح الله جلیلی برمیگردد که دو ماه از این سه ماه را اعتباری کمتر از دو میلیارد دادند و در حالی که حقوق ماهیانه پرسنل ۷ میلیارد است.

بادا تا پایان این دوره شهرداری اینچنین باشد که شاید بخشی از مشکلات این شهر هزار مشکل مرتفع شود و امید اینکه این گفتارهای سرد و رفتارهای نسنجیده آنها را خسته نکند.

آرش آسترکی / شهرآوا خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.