کد خبر : 28151
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 12:08
-

محمد باقر عباسی

نماینده مردم اهواز در مجلس: با دو قطبی‌سازی کاذب ‌کشور ‌اداره نمی‌شود / “انتخاب اصلح” به پایان ‌‌دوران بی‌تدبیری می‌انجامد

نماینده مردم اهواز در مجلس: با دو قطبی‌سازی کاذب ‌کشور ‌اداره نمی‌شود / “انتخاب اصلح” به پایان ‌‌دوران بی‌تدبیری می‌انجامد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخاب دولت حزب‌اللهی گفت: برای پایان به ۸ سال‌ دوران بی‌تدبیری باید به نامزد اصلح و با برنامه رای داد. مجتبی یوسفی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو تاسیس اقدامات عمرانی و فرهنگی بی‌شمار و برجسته‌ای در کشور انجام داده است. وی افزود: کشوری

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخاب دولت حزب‌اللهی گفت: برای پایان به ۸ سال‌ دوران بی‌تدبیری باید به نامزد اصلح و با برنامه رای داد.
مجتبی یوسفی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو تاسیس اقدامات عمرانی و فرهنگی بی‌شمار و برجسته‌ای در کشور انجام داده است.

وی افزود: کشوری با این ظرفیت و نیروی انسانی مستعد به دلیل سوءمدیریت و بی‌تدبیری با مشکلات روبه‌رو شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کشور از نظر تجارت بین‌الملل و داشتن تعداد همسایه بالا، دارای مزیت است ولی دولت از این ظرفیت تجارت با ۶۰۰ میلیون جمعیت همسایه غفلت کرد.
وی با انتقاد از تدابیر اقتصادی دولت در ۸ سال گذشته بیان داشت: دولت در ۱۰ سال گذشته تنها ۵ درصد رشد اقتصادی داشته که ناچیز است.
یوسفی اظهار داشت: کشور برای رشد و حل مشکلات نیاز به برنامه دارد و با دو قطبی‌سازی کاذب و وعده‌های پوچ نمی‌شود کشور را اداره کرد.

وی گفت: دولت و جریان غربگرا تلاش می‌کند با دو قطبی‌سازی و اصلی کردن مسائل فرعی مسئله مدیریت بحران، مدیریت فشل، رانتی و خسته را بپوشاند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای ظرفیت درون و دروان‌زایی دنبال واردات و دست‌دراز کردن به غرب است و این نگاه ضدتوسعه کشور است.

وی بیان داشت: انتخابات در یک روز است ولی اثر چندین ساله دارد و باید مواظب بود دوباره جریانی که اعتنایی به ظرفیت درون ندارد صاحب قوه اجرایی نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.