کد خبر : 20389
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 12:43
-

بیش از ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد

بیش از ۳۵۰  بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد

مسئول هیئت متوسلین به اهل بیت علیهم السلام مسجد مرتضی علی شهرستان شوشتر : بیش از ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد حسین پور شمشیرگر  گفت: در راستای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تعداد بیش از ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد.

مسئول هیئت متوسلین به اهل بیت علیهم السلام مسجد مرتضی علی شهرستان شوشتر :
بیش از ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد

حسین پور شمشیرگر  گفت: در راستای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تعداد بیش از ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان شوشتر  توزیع شد.
حاج حسین پور شمشیرگر در گفت‌وگو با سایت شبکه خبری خوزستان  با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: بحران کرونا بر معیشت کارگران روزمزد و فصلی تاثیر زیادی گذاشته است.

مسئول هیئت متوسلین به اهل بیت علیهم السلام  افزود: به مناسبت ماه محرم و در راستای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر،  تعداد بیش از  ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان توسط توسط مسجد مرتضی علی علیه السلام  توزیع شد.
وی گفت: در این شرایط سخت که از یک طرف با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و از طرف دیگر با هجمه‌های اقتصادی رو به رو هستیم و باید مراقب معیشت خانوارهای ضعیف کارگری و مستمری بگیر باشیم.
پور شمشیرگر  تصریح کرد: در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های هیئت و مسجد   را به کار گرفته‌ایم تا با همکاری خیران  بتوانیم گامی بلند برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان برداریم.
مسئول هیئت متوسلین به اهل بیت علیهم السلام  هدف از این کار، ایجاد خاطره خوب از رزمایش کمک مومنانه در ذهن افراد کم‌درآمد و آسیب‌دیده است، خاطرنشان کرد: از تمامی خیرین که در اجرای این طرح با تمام توان به میدان آمدند  تشکر می‌شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.