کد خبر : 4557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 20:16
-

پوست صاف و بدون جوش با طب سنتی

پوست صاف و بدون جوش با طب سنتی

  افرادی که صورتشان زیاد جوش می زند باید از پرخوری پرهیز کنند. همچنین مصرف غذاهای ساده خود می تواند در کاهش جوش ها کمک کننده باشد. این افراد بهتر است که (بعد از ماه رمضان) رژیم غذایی استاندارد را رعایت کنند به این ترتیب که صبح ناشتا از ترکیب نصف عرق کاسنی و شاتره

 

افرادی که صورتشان زیاد جوش می زند باید از پرخوری پرهیز کنند. همچنین مصرف غذاهای ساده خود می تواند در کاهش جوش ها کمک کننده باشد.

این افراد بهتر است که (بعد از ماه رمضان) رژیم غذایی استاندارد را رعایت کنند به این ترتیب که صبح ناشتا از ترکیب نصف عرق کاسنی و شاتره +یک قاشق غذاخوری سکنجبین طبی + یک قاشق غذاخوری خاکشیر همراه با آب مخلوط کرده و مصرف شود که تیرگی پوست را کاهش می دهد.

سیب رنده شده را مستقیما بر روی جوش ها بمالند و پس از خشک شدن نه تنها به از بین رفتن باکتری های موجود در جوش های چرکی کمک می کند، بلکه جوش ها را خشک می کند.

صبحانه مربای سیب یا مربای به یا بالنگ بدون شیرابه همراه با کره محلی با نان برشته بدون چای مصرف کنند. در وعده ناهار نیز سعی کنند ته چین گوشت یا مرغ یا زرشک پلو با مرغ یا هویج پلو همراه با کمی زیره مصرف کنند و این رژیم را ۳ تا ۶ ماه رعایت کنند و همراه با غذای خود آب یا سالاد یا ماست مصرف نکنند البته برنج حتماً باید آبکش شود.

بعد از ۲ هفته ابتدا جوش ها بیرون می ریزد یعنی ممکن است تعداد جوش های صورت بیشتر شود که این نشانه خوبی است ولی بعد از ۲ هفته دیگر جوش ها خوب می شود.

زنانی زیاد جوش می زنند باید عادت ماهانه خود را منظم کنند.

دکتر لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.