کد خبر : 55936
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 9:44
-

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در همایش همه با هم برای ایران گفت: مشارکت در انتخابات برای شکل گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر است همچنین تأمین کننده امنیت کشور  است.

 

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در همایش همه با هم برای ایران گفت: مشارکت در انتخابات برای شکل گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر است همچنین تأمین کننده امنیت کشور  است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان : همایش همه با هم برای ایران با حضور امام جمعه موقت اهواز ، رییس سازمان ، معاونان و مدیران و پرسنل سازمان در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در این همایش گفت :ایران جزو ۵ کشور مستقل دنیاست که برای خود تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: باید به این ابر مسئله پاسخ دهیم که بعد از ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیا سود برده ایم یا متضرر شده ایم و اگر به این ابر مسئله پی بردیم مسائل دیگر به خودی خود حل خواهند شد و یا اینکه فرصت برای حل مسائل دیگر فراهم خواهد شد.

حاجتی اضافه کرد: همه مذهب ها در همه جای دنیا در این خصوص که در آخر الزمان فردی ظهور می کند که دنیا را نجات می دهد اتفاق نظر دارند .

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی نبود ایرانی وجود نداشت تصریح کرد: با تمام نقص ها و عیوب روی خاک ایران مانده ایم و کشور نتوانسته به یک سانتی متر مربع از کشورمان دست درازی کند.

حاجتی اظهارداشت : هرکس در این خاک کوتاهی کند در روز قیامت مسئول است .

وی ادامه داد: هر رأی که در صندوق انتخابات می افتد تیری در سینه دشمن است.

در ادامه همایش رییس سازمان گفت: محکمترین افراد در عرصه زندگی افرادی هستند به مام وطن احترام خاصی می گذارند و اگر سرزمین مادری را قبول نداشته باشند به هیچ قراردادی پایبند نخواهند بود.

مجید نبی پور با بیان اینکه  وقتی از رکن ملیت سخن گفته می سود مرادمان سخن بی منطق درباره بیگانگان نیست مرادمان رکن همدلی است نه دشمنی رکن اتحاد است، رکن انفصال نیست.

وی اظهار داشت: مردم باید احساس کنند سرنوشتشان به هم وصل است.

وی تصریح کرد: حس وطن دوستی ، وطن خواهی  و  وطن پرستی باید از دوران کودکی در هر فرد نهادینه شود و در جوانی به ثمر بنشیند و برای رسیدن به این مهم باید پدران و مادران زبان ارتباط با فرزند خود را یاد بگیرند.

نبی پور اضافه کرد: عزت نفس ملی شاه کلید وطن دوستی است هر فرد باید ارزش خود و جایگاه کشورش را بداند.

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت مردمی است و همه ترس دشمن از مردم ماست ادامه داد: ۳ نماد ارزیابی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شاخص های جامعه شناسی که در دنیا ثبت شده است راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نبی پور اضافه کرد: مشارکت در انتخابات برای شکل گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر است همچنین تأمین کننده امنیت کشور  است.

وی ادامه داد: بهبود معیشت مردم انگیزه ای برای مشارکت مردم در انتخابات است.

نبی پور تصریح کرد: از بانوان بخش کشاورزی برای تصدی مدیریتی استفاده خواهد شد و با آموزش نیروها  سعی در  پرورش مدیران و معاونان توانمند خواهیم کرد.   

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.