کد خبر : 36904
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 9:20
-

نصب و راه‌اندازی ترانس ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت پست شهرستان شوش

نصب و راه‌اندازی ترانس ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت پست شهرستان شوش

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ترانس حادثه دیده پست ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت اصلی شوش در کمتر از ۱۰ روز جایگزین و وارد مدار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: ترانس ۵۰ مگاولت آمپری پست برق ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش که در اثر انفجار در بوشینگ ورودی آن دچار آتش‌سوزی و از مدار خارج شده بود در کمتر از ۱۰ روز با یک ترانس جدید تعویض و برق‌دار شد.
وی با بیان اینکه پست برق اصلی شوش ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، افزود: با خروج یکی از ترانس‌های این پست از مدار بلافاصله بار آن به سایر پست‌های منطقه منتقل و از خاموشی جلوگیری به عمل آمد.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد:رد: ترانس حادثه دیده با وجود گرمای شدید و رطوبت بالای هوا، با هماهنگی سایر واحدها در مدت زمان ۹ روز جمع‌آوری و یک ترانس جدید ۵۰ مگاولت آمپری از اهواز به شوش منتقل و در پست نصب و راه‌اندازی شد.
بلادی موسوی اضافه کرد: پست ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش هم اکنون با تمام ظرفیت در مدار است و بخشی از بار منطقه را تامین می‌کند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.