کد خبر : 23173
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 19:48
-

ماجرای ضرب و شتم بازرسان بهداشت در اهواز چه بود؟

ماجرای ضرب و شتم بازرسان بهداشت در اهواز چه بود؟

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز جمعه مورخ ۳۰ آبان ماه پیرور بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از یکی از صنوف غیرضروری، پرسنل این مرکز در حین انجام ماموریت اداری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. دکتر مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز جمعه مورخ ۳۰ آبان ماه پیرور بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از یکی از صنوف غیرضروری، پرسنل این مرکز در حین انجام ماموریت اداری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

دکتر مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری بعد از تایم ۱۸:۰۰ و در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، کارگروه نظارت بر اصناف در قالب تیمی متشکل از بازرسان بهداشت، اماکن، صنعت و معدن و شهرداری، موظف به بازرسی اصناف برای نظارت بر انجام پروتکل های بهداشتی شدند.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: دیشب جمعه مورخ ۳۰ آبان ماه پیرو گزارشات مردمی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط یکی از صنوف غیرضروری که می بایست بعد از ساعت ۱۸ تعطیل باشد، تیم بازرسی مذکور در ساعت ۲۰:۳۰ در محل حاضر شدند.
وی با اشاره به وضعیت قرمز (خیلی پر خطر) شیوع کرونا اهواز، تصریح کرد: پس از بازرسی محل مذکور توسط تیم ارسالی از سوی مرکز بهداشت غرب اهواز، متأسفانه موارد نقض قانون و مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت بسیار زیادی مشهود و لازم بود محل مذکور به صورت فوری و در همان لحظه پلمپ گردد.
احمدی با بیان اینکه همه دستگاه‌ های دولتی، اشخاص حقیقی، حقوقی، بخش غیر دولتی و تولیدی مکلف به اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در چارچوب مدیریت بیماری هستند، اظهار داشت: اجرای هر چه بهتر مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری هر چه بیشتر همه دستگاهها را می طلبد در غیر اینصورت کنترل بیمار یکرونا غیر ممکن خواهد بود.
وی تصریح کرد: متأسفانه در بازدید دیشب از یک فروشگاه واقع در کیانپارس ، پس از مشاهده موارد نقض قانون، متصدی وقت محل در اقدامی خلاف عرف و قانون اقدام به تهدید، ایجاد تشنج و اخلال در وظایف بازرسان بهداشت و ضرب و جرح نیروهای بهداشتی نمود که موجب جراحت و اعزام همکاران ما به بیمارستان گردید.
این مقام مسئول از مقام قضایی و نیروی انتظامی خواست تا با برخورد قاطع با اینگونه متخلفین که سبب ایجاد رعب و وحشت و مانع از انجام مأموریت و رسالت ذاتی بهداشت شده اند، کما فی السابق ضمانت و پشتوانه پرسنل خدوم مرکز بهداشت غرب اهواز باشند تا بتوانیم به مأموریت، رسالت و وظایف ذاتی بهداشت و درمان که صیانت از سلامت مردم می باشد، عمل کنیم.
وی همچنین از رسانه ها به عنوان چشم بیدار و مطالبه گران حقوق مردمی خواست تا تخلفات اینچنین را به مرکز بهداشت غرب اهواز اعلالم کنند تا اجازه ندهیم عده ای خود را تافته جدا بافته بدانند.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز همچنین در پایان خاطر نشان کرد: گزارش موارد تخلف فوق الذکر به مقام قضایی ارائه شده است، همچنین جهت تنویر افکار عمومی گزارش اقدامات انجام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.