کد خبر : 27871
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 18:38
-

روابط عمومی فرمانداری مسجدسلبمان

فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ستاد تنظیم بازار:لزوم تشدید بازرسی ها در بازار و کنترل روند توزیع سیمان در شهرستان

فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ستاد تنظیم بازار:لزوم تشدید بازرسی ها در بازار و کنترل روند توزیع سیمان در شهرستان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان صبح امروز(شنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات،جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه عنوان کرد:یکی از مهم ترین راه های کنترل بازار و قیمت ها،نظارت بر بازار است و نیاز داریم

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان صبح امروز(شنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات،جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه عنوان کرد:یکی از مهم ترین راه های کنترل بازار و قیمت ها،نظارت بر بازار است و نیاز داریم تا با بازرسی های مستمر،ضمن حذف واسطه ها،روند توزیع سیمان در شهرستان کنترل شود.

وی ادامه داد:ادارات صمت،اماکن و اصناف باید نسبت به ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب اقدام کنند و باتوجه به طولی بودن شهرستان،روند تقسیم و توزیع اقلام دولتی هم باید بصورت برنامه ریزی شده در همه مناطق شهرستان توزیع گردد.

پاکدل افزود:اداره صمت و اتحادیه های صنفی پس از شناسایی و بررسی تخلفات صنفی باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند تا اداره تعزیرات حکومتی با متخلفین همانند قبل، برخورد جدی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.