کد خبر : 37692
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 14:16
-

امسال کمترین کلاسی در خوزستان بدون معلم بود

امسال کمترین کلاسی در خوزستان بدون معلم بود

اهواز- شبکه خبری خوزستان- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تلاش های گسترده ای در راستای جبران کمبود نیروی انسانی در استان صورت گرفت گفت: در سال تحصیلی جاری کمترین تعداد کلاس بدون معلم را در استان خوزستان داشتیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان مسعود حمیدی نژاد دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان باوی بیان کرد: در سال های اخیر همواره خوزستان با توجه به آمار بالای دانش آموزی و گستردگی مناطق آموزشی از کمبود معلم رنج می برد که امسال با اقداماتی که انجام گرفت این کمبود تا حدودی جبران شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تربیتی دانش آموزان افزود: باید فضا در مدارس به گونه ای فراهم شود که دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور با پیشرفت های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.

حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به ایجاد کمیته های تخصصی به منظور رفع مشکلات در حوزه آموزش و تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: کمیته های تخصصی در شهرستان های مختلف استان در راستای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش تشکیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه توزیع کتاب های درسی دانش آموزان امسال با انسجام بیشتری انجام گرفت ، ادامه داد : یکی از برنامه های این اداره کل تسهیل شرایط آموزش در مدارس است که برای تحقق این امر باید وسایل مورد نیاز آموزشی بیشتری تامین شود.

حمیدی نژاد در ادامه با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت در مدارس استان تشکیل خواهد شد گفت: این طرح در کارگروه اجتماعی استان نیز تصویب شده و طبق دستور استاندار به زودی این طرح برای پیشرفت و بهبود شرایط تحصیلی دانش آموزان عملیاتی می شود.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.