کد خبر : 37154
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 20:13
-

فرماندار شادگان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد

فرماندار شادگان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد

آبادان – شبکه خبری خوزستان – فرماندار شادگان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته گفت: شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابل این ویروس حساسیت بیشتری داشته باشند.

جمال صالح‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان بیان کرد: متاسفانه برخی از ساکنان شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شدند این شهرستان به لحاظ رنگ بندی وارد رنگ زرد شود و اگر پشیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشود امکان ورود به رنگ نارنجی نیز وجود دارد.

وی افزود: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و قطع زنجیره‌ انتقال این بیماری باید رعایت بهداشت فردی، فاصله مناسب در روابط اجتماعی و استفاده از ماسک در زمان خروج از خانه را جدی گرفت.

فرماندار شادگان با ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شادگان پایین است و در صورت ادامه این روند این شهرستان به وضعیت نامناسب کرونایی خواهد رسید.

صالح‌زاده با بیان اینکه میزان استقبال مردم شادگان از واکسن مناسب نیست بیان کرد: تزریق واکسن در کنترل کرونا تاثیر زیادی دارد و انتظار می‌رود ساکنان شهرستان شادگان از تزریق واکسن به ویژه دُز سوم استقبال کنند تا این شهرستان وارد بحران جدی کرونایی نشود.

فرماندار شادگان گفت: بخش عمده‌ای از شهروندان شادگانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند که نیاز است رسانه‌های ارتباط جمعی برای ادامه روند مشارکت شهروندان در تزریق واکسن در این شهرستان تلاش بیشتری کنند.

شادگان در جنوب خوزستان واقع است و مرکز آن در ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.