کد خبر : 33817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 5:31
-

دانوش صالحی

عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده روستاهای تمبی چم فراخ شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد

عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده روستاهای تمبی چم فراخ شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد

شبکه خبری خوزستان | عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد .       به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی

شبکه خبری خوزستان | عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد .

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این پروژه به طول ۲۲۰۰ متر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان از تاریخ هجدهم اسفند با ابلاغ شروع به کار به پیمانکار بخش خصوصی آغاز گردیده و پیش بینی می شود در مدت زمان ۳ ماه به اتمام برسد .

 

 

 

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان ۱۸۰۰۰متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت ۱۵۸۰۰ متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

 

 

 

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر، به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع

می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.