کد خبر : 15602
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 7:55
-

ضرب و شتم محیط بان یگان حفاظت اداره محیط زیست لالی

ضرب و شتم محیط بان یگان حفاظت اداره محیط زیست لالی

شبکه خبری خوزستان// رئیس اداره حفاظت از محیط زیست لالی از زخمی شدن محیط بان این اداره طی درگیری با صیادان غیرمجاز ماهی در فصل ممنوعه خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی بازرسی مأمورین یگان حفاظت محیط زیست لالی از خودروی صیادان غیرمجاز در منطقه چم لوند مقدار زیادی ماهی در عقب وانت

شبکه خبری خوزستان// رئیس اداره حفاظت از محیط زیست لالی از زخمی شدن محیط بان این اداره طی درگیری با صیادان غیرمجاز ماهی در فصل ممنوعه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی بازرسی مأمورین یگان حفاظت محیط زیست لالی از خودروی صیادان غیرمجاز در منطقه چم لوند مقدار زیادی ماهی در عقب وانت کشف و خودروی مذکور توقیف گردید. در جریان هدایت خودرو و افراد خاطی به اداره محیط زیست لالی رضا نصیرویسی مأمور یگان حفاظت محیط زیست لالی توسط متخلفین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و افراد متواری شدند.مهدی زمانپور رئیس اداره حفاظت از محیط زیست لالی در این خصوص اظهار داشت :متخلفین و صیادان غیر مجاز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است با توجه به فصل تخم ریزی ماهیان در آب های اطراف لالی اداره حفاظت محیط زیست در گشت زنی به مناطق مختلف از اقدام غیر مجاز صیادان در صید ماهی جلوگیری می کنند . صید غیر مجاز در فصل تخم ریزی نه تنها ممنوع و جریمه دارد بلکه موجب کاهش جمعیت ماهیان موجود در رودخانه و دریاچه های اطراف لالی خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.