کد خبر : 24089
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 5:10
-

راننده تاکسی در اهواز پرچم‌دار پویش همیاران سلامت در خوزستان شد

راننده تاکسی در اهواز پرچم‌دار پویش همیاران سلامت در خوزستان شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حرکت زیبای یک راننده تاکسی در اهواز آغازگر پویش همیاران سلامت در خوزستان برای همکاری و همیاری با کادربهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه شنبه در آیین تجلیل از این راننده تاکسی اهوازی که هزینه تردد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حرکت زیبای یک راننده تاکسی در اهواز آغازگر پویش همیاران سلامت در خوزستان برای همکاری و همیاری با کادربهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه شنبه در آیین تجلیل از این راننده تاکسی اهوازی که هزینه تردد را به یک پرستار مدافع سلامت بازگردانده بود در محل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: کار معنوی ارزشمند این راننده تاکسی باید به الگویی برای تمامی آحاد جامعه به منظور حمایت از کادر درمان که در حال حاضر در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند تبدیل شود و به همین دلیل پویش همیاران سلامت برای حمایت از کادر بهداشت و درمان در خوزستان راه اندازی شد.

وی گفت: در روزهای اول شیوع ویروس کرونا به دلیل تقاضای بالای مردم از مواد ضدعفونی کننده این ماده در خوزستان کمیاب شد که با همکاری دستگاه های مختلف و بخش خصوصی، کارگاه های زیادی برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان راه اندازی شد و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در این بخش وجود ندارد.

رییس دانشگاه عوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه بسیاری از پرستاران و پزشکان برای محافظت از سلامتی مردم ماه ها از خانواده خود دور بودند ادامه داد: بیمارستان ها سنگر مقابله با بیماری کووید ۱۹ هستند و با تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیز همکاری و همیاری استانداری خوزستان ، نیروی انتظامی و هلال احمر این بیماری در استان کنترل شد.

وی گفت: وضعیت خوزستان به لحاظ بیماری کووید ۱۹ پایدار است اما روند نزولی بیماری و سیر کاهش بیماران نباید مسئولان و مردم را غافل کند.

ابول نژادیان در ادامه ضمن قدردارنی از حرکت ارزشمند این راننده تاکسی افزود: در پویش همیاران سلامت از تمامی مردم در هر جایگاه و قشری تقاضا داریم با کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا همکاری و مشارکت کنند.

در ادامه این آیین معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مشکلات استان خوزستان با نگاه مهربانانه مردم قابل حل است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: شهروندانی همچون این راننده تاکسی با کمک هایی که به کادر درمان می کنند همچون دوران جنگ به رزمندگان در میدان نبرد با کرونا کمک می کنند.

وی ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کمک به مردم مناطق محروم ادامه داد: سپاه پاسداران قرارگاهی را برای کمک به مردم محروم مناطق منبع آب و حصیر آباد اهواز راه اندازی کرد و دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز برای کمک به بیماران رابطی را در این قرارگاه مستقر کرده است و کمک های شایانی را به اهالی این مناطق ارایه کردند.

در این آیین از این راننده تاکسی اهوازی که هزینه تردد را به یک پرستار مدافع سلامت برگشت داده بود قدردانی شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز سه شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.