کد خبر : 22718
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 9:38
-

۵ درصد دانش آموزان شادگان به سامانه شاد دسترسی ندارند

۵ درصد دانش آموزان شادگان به سامانه شاد دسترسی ندارند

ناصری نژادنماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی : ۳۵ درصد دانش آموزان شادگان به سامانه شاد دسترسی ندارند حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار تبدیل وضعیت حق التدریسی های شادگان شدند. حجت الاسلام و المسلمین ناصرى نژاددراین باره گفت

ناصری نژادنماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی :

۳۵ درصد دانش آموزان شادگان به سامانه شاد دسترسی ندارند

حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار تبدیل وضعیت حق التدریسی های شادگان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصرى نژاددراین باره گفت :در بخشنامه جدید تبدیل وضعیت حق التدریسان شهرستان شادگان انتظار داریم که همه نیروهای حق التدریس شادگان تبدیل وضعیت شوند تا این معلمان با خیال راحت تری به آموزش ادامه دهند.

وی گفت: شادگان با کمبود نیروی آموزشی مواجه است و علاوه بر انجام این دستورالعمل از اداره کل آموزش و پرورش میخواهیم نسبت به جذب نیروهای آموزشی جدید با هر روشی اعم از حق التدریس یا خرید خدمات اقدام کنند تا بزودی شاهد مرتفع شدن این مشکل باشیم.

ناصری نژاد با ابراز ناراحتی در خصوص آمار بالای بازماندگان از تحصیل در شهرستان شادگان اظهارکرد: این آمار بالاتر از شاخص نسبی استان است و اداره آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای حل این معضل بزرگ ببیند.

نماینده شادگان اضافه کرد: حدود ۳۵ درصد دانش آموزان شادگانی بخاطر نداشتن موبایل و تبلت از دسترسی به برنامه شاد ناتوان هستند و این موضوع سبب تاخیر جدی دانش آموزان در آموزش شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرانه مدارس، به برخی از مدارس شهرستان نمیرسد و یا اگر برسد بسیار کم و پایین است و اکثر مدارس در تامین هزینه های خود بشدت با مشکل مواجه شده اند.

 

درپایان گفت: با گرفتن درخواست های اداره کل آموزش و پرورش به شرکت توسعه نیشکر مراجعه کرد و در رابطه با تامین تبلت دانش آموزی، کاغذ A4 و الکل کافی برای گندزدایی مدارس جهت جلوگیری از سرایت ویروس کرونا به رایزنی پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.