کد خبر : 51941
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 0:30
-

اخبار فرمانداری هندیجان

اخبار فرمانداری های خوزستان

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار هندیجان 

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار هندیجان 
بحرکانی خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

 

شبکه خبری خوزستان / مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان با فرماندار شهرستان هندیجان دیدار کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان ، روح الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه فضلی معاونت عمران روستایی با حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان در محل دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان در نشست با فرماندار هندیجان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، اعطای تسهیلات مسکن روستایی و برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود.

 

حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه های طرح ملی نهضت مسکن، به بیان دیدگاهها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.

 

وی در ادامه خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.