کد خبر : 363
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 13:30
-

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل در اهواز برگزار شد+ تصویر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل در اهواز برگزار شد+ تصویر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل با نام‌های «محمد ناصری» و «سید محسن موسوی» باحضور آیت‌الله موسوی جزایری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد. دو نفر از نیروهای مردمی کمک‌رسان به سیل‌زدگان استان خوزستان با نام‌های «محمد ناصری» و «سید محسن موسوی» در هنگام خدمات‌رسانی و تهیه اقلام موردنیاز بر اثر تصادف جان‌باختند. مراسم بزرگداشت شهدای

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل با نام‌های «محمد ناصری» و «سید محسن موسوی» باحضور آیت‌الله موسوی جزایری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

دو نفر از نیروهای مردمی کمک‌رسان به سیل‌زدگان استان خوزستان با نام‌های «محمد ناصری» و «سید محسن موسوی» در هنگام خدمات‌رسانی و تهیه اقلام موردنیاز بر اثر تصادف جان‌باختند.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل جمعه ششم اردیبهشت ماه سال جاری در مسجد اعظم اهواز توسط ستاد مردمی خدمات اجتماعی و حرکت‌های جهادی استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان لشکری و استانی، هم‌رزمان این دو مجاهد در عرصه‌های خدمات‌رسانی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار اهواز حضور داشتند.

 مراسم تشییع و تدفین این دو نیروی امدادرسان مردم سه‌شنبه(سوم اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۰ صبح از سجادیه تا بهشت‌آباد در قطعه ایثارگران باحضور آیت‌الله موسوی جزایری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.