کد خبر : 2370
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 21:19
-

شهرداری ابوحمیظه در گود انتقام جویی

شهرداری ابوحمیظه در گود انتقام جویی

با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشار زندگی که تنها درآمد ما همین حقوق است برای مطالبه حق شرعی و قانونی خود چند نفری نزد اداره کار برحسب قانون شکایت کردیم و در ضمن شکایت خود مطالبه حقوق هفت ماهه و نیز بیمه ۱۸ماه را مطالبه کردیم که تا کنون پرداخت نشده بود.

شهرداری ابوحمیظه در گود انتقام جویی

بنا به درخواست برخی کارگران شهرداری ابوحمیظه جهت انعکاس درد دل آنان پای صحبت آنان نشستیم تا رسالت خویش را انجام داده باشیم.

این بزرگواران بیان کردندکه تمام کارگران از سال۹۷حقوق شهریور،مهر،آبان،دی،بهمن، اسفند که هفت ماه است را طلب داریم که طبق وعده هایی که جناب آقای محمدحنف پور شهردار داده بودند قرار شد که از اول سال۹۸همزمان با حقوق هر ماه،یکی از حقوق معوقه این هفت ماه را هم پرداخت کند ولی متاسفانه با گذشت سه ماه از سال جدید پرداختی صورت نگرفت.

با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشار زندگی که تنها درآمد ما همین حقوق است برای مطالبه حق شرعی و قانونی خود چند نفری نزد اداره کار برحسب قانون شکایت کردیم و در ضمن شکایت خود مطالبه حقوق هفت ماهه و نیز بیمه ۱۸ماه را مطالبه کردیم که تا کنون پرداخت نشده بود.

شکایت طبق قانون و کاملا منطقی و بدور از تعصب خاص و یا شکایت علیه شخص خاصی باشد بلکه فقط و فقط بجهت مطالبه حق و حقوقمان بوده که خواستار رسیدگی بودیم.

متاسفانه آقای حنف پور شهردار پس از خبر دار شدن از شکایت ما، بشدت اظهار ناراحتی و گله مندی کردند.با این وجود واکنش خاصی نداشتند ولی با کمال تاسف پس از مدت کوتاهی تحت تاثیر سایرین قرار گرفته و حس انتقام جویی و کینه ورزی ایشان شعله ور شد. در قدم اول این انتقام جویی حقوق خردادماه سال۹۸ را به تعویق انداخته و معوقه شهریور ۹۷ را پرداخت کرد.این پرداخت در حالی صورت گرفته که شامل افراد شاکی نشده و در واقع نه حقوق خرداد امسال و نه معوقه شهریور ماه سال گذشته را به افراد شاکی پرداخت شد.

شما بعنوان خبرنگار اگر دلیل اینکار هم بخواهید جویا شوید شاید در پاسخ گفته میشود چون آقایان شکایت کردند پس بهتره حقوق خودشان را از اداره کار دریافت کنند ولی حرف حساب ما این است که کدامین عدالت و انصاف و جوانمردی رعایت شد؟

کدام انسانیت در این نوع روش لحاظ شده است آیا به صرف شکایت بابت دریافت حق شرعی خود باید اینگونه مجازات شویم؟

شهردار اگر میخواهند حقوق معوقه دیگر کارگران را پرداخت کنند و ما را محروم کنند مشکلی نیست ما منتظر جوابیه اداره کار هستیم ولی این حق ما هست که حقوق خرداد را پرداخت کند یا به صرف انتقام جویی باید معیشت ما و فرزندان و خانواه مان را فلج کند؟

همچنین تاسف شدیدتر اینکه از نظر کاری و وظیفه شغلی ما را در مضیقه قرار میدهد در حالیکه حس تبعیض و انتقام در این روش بیداد میکند آیا مطالبه ما غیر قانونی بود؟

آیا از نظر شرعی درخواست غیر منطقی کردیم؟ اینک هم اعلام میکنیم چنانچه آقای حنف پور قصد دارند به سایر کارگران حقوق معوقه شهریور و مهر و دیگر ماهها را پرداخت کند و تا پاسخ جوابیه اداره کار ما را محروم کند مشکلی نداریم ولی حقوق خرداد ما را چرا پرداخت نمیکند؟ اگر دلیل ایشان هم این باشد که توانایی پرداخت حقوق دو ماه را ندارم که یا معوقه را پرداخت کنم یا خرداد،ما هم میگوییم اگر معوقه را میخواهید پرداخت کنید که شامل ما هم میشود اگر منتظر پاسخ هستید که حداقل حقوق خرداد ما را پرداخت کنید که مشکل معیشتی نداشته باشیم.

این بزرگواران اظهار داشتند در دو سال پیش وقتی از سوی کارگران تجمعی صورت گرفت و حقوق خود را مطالبه کردند و حتی خبرنگاران را دعوت کردند در آن هنگام نه تنها انتقامی صورت نگرفت بلکه اولین نفراتی بودند که مطالبه خود را دریافت کردند اما اینک ما مورد خشم و مغبوض شهرداری قرار گرفتیم و اگر این روش پیش رود مجبوریم درددل خود را به گوش استان و مقامات بالاتر برسانیم شاید فریادرسی،عدالت خواهی،منصفی، صدای ما را بشنود یا جوانمردی دل بسوزاند
__________________
اسامی اشخاص محفوظ است
__________________

وسلام علیکم و رحمه الله

نبی نیسی/شبکه خبری خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.