اخبار لالی

لالی نیوز

اجرای برنامه پاکسازی و نهال کاری به مناسبت روز کوهستان در منطقه تفریحی چم سور لالی + تصاویر

اجرای برنامه پاکسازی و نهال کاری به مناسبت روز کوهستان در منطقه تفریحی چم سور لالی + تصاویر
تخریب منابع طبیعی تهدید و چالش جدی است ، حفظ محیط زیست با مشارکت تمامی آحاد جامعه و رعایت ضوابط زیست محیطی امکان پذیر است.

 

 

شبکه خبری خوزستان / برنامه پاکسازی و نهال کاری به مناسبت روز کوهستان در منطقه تفریحی چم سور لالی اجرا شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: به مناسبت روز جهانی کوهستان برنامه پاکسازی و نهال کاری در منطقه چم سور لالی با همکاری اداره حفاظت محیط زیست ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره هواشناسی، شهرداری ، انجمن های مردم نهاد شهرستان های لالی و مسجدسلیمان همچنین هیئت کوهنوردی شهرستان لالی برگزار شد.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حضور گردشگران به همین میزان نیز زباله رها شده در طبیعت افزایش یافته است، رها سازی زباله در طبیعت یکی از عوامل تهدید محیط زیست می باشد که انجام چنین اقداماتی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن احترام به طبیعت و محیط زیست بسیار مؤثر خواهد بود.

فرید صالحی پور باورصاد افزود: دخالت بی رویه و روند زندگی صنعتی انسانها در تخریب منابع طبیعی تهدید و چالش جدی در این حوزه است ، حفظ محیط زیست با مشارکت تمامی آحاد جامعه و رعایت ضوابط زیست محیطی امکان پذیر است.

 

 

وی اظهار داشت: همانطور که گرد و غبار را از خانه های خود می زداییم می بایست با پاکیزه کردن محیط پیرامون خود موجب سرسبزی و نشاط شویم تا خودمان و بازدیدکنندگان طبیعت از این محیط لذت ببرند همچنین این فرهنگ را نسل به نسل منتقل کنیم تا شاهد محیطی عاری از زباله داشته باشیم و تفکیک زباله از مبدا اولویت مان باشد ، داشتن محیط پاک یک سنت حسنه است که ریشه در دین ما دارد.

 

 

در پایان این برنامه بسته های آموزشی ( محیط زیستی ) به شرکت کننده اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.