اخبار امیدیه:

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه خبرداد: اجرای طرح یاس ( یاران آسیب ستیز) در شهرستان امیدیه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه خبرداد: اجرای طرح یاس ( یاران آسیب ستیز) در شهرستان امیدیه به گزارش خبرنگارماازامیدیه مولا برومند رئیس هلال احمرامیدیه گفت:درراستای طرح بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی

کد خبر : 28651
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 10:18
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه خبرداد: اجرای طرح یاس ( یاران آسیب ستیز) در شهرستان امیدیه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه خبرداد: اجرای طرح یاس ( یاران آسیب ستیز) در شهرستان امیدیه به گزارش خبرنگارماازامیدیه مولا برومند رئیس هلال احمرامیدیه گفت:درراستای طرح بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی اجرا شد.

وی افزود: در این اقدام مشترک دختران رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد در خصوص شیوه های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط مربیان هلال احمر از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند شدند .

برومند درپایان اظهارکرد: در این طرح که فاز اول آن اجرا شد بیش از ۴۰ نفر از مددجویان ۳۰ تا ۴۰ سال آموزش های لازم را فراگرفتند. تا در صورت بروز حوادث و بحران ‌بتوانند با بهره گیری از این آموزش ها خود، و دیگران را در حوادث نجات دهند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.