کد خبر : 21280
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 23:25
-

ویژه و مهم | حوادث مختلف در نبود پل بر روی رودخانه دره شیرون، انتظار دیرینه ۱۰ روستای اندیکا

ویژه و مهم | حوادث مختلف در نبود پل بر روی رودخانه دره شیرون، انتظار دیرینه ۱۰ روستای اندیکا

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از استاره نیوز ؛ احداث پل بر روی رودخانه فصلی دره شیرون بعد از گذشت بیش از ۲ سال، با پیشرفت فیزیکی زیر یک درصد حالا قرار است به پیمانکار سوم واگذار شود . احداث این پل یکی از مطالبه‌های جدی ساکنان ۱۰ روستای بخش چلو اندیکا است

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از استاره نیوز ؛

احداث پل بر روی رودخانه فصلی دره شیرون بعد از گذشت بیش از ۲ سال، با پیشرفت فیزیکی زیر یک درصد حالا قرار است به پیمانکار سوم واگذار شود .

احداث این پل یکی از مطالبه‌های جدی ساکنان ۱۰ روستای بخش چلو اندیکا است که متاسفانه به دلیل کم توجهی متولیان، پروژه آن تعطیل شده است.

در هنگام طغیان رودخانه ارتباط این ۱۰ روستا با مرکز شهرستان و بخش قطع می‌شود و تنها جایگزین آن جاده قدیم رگ منار است که بخش‌هایی از آن هم سخت گذر است و تنها تردد خودرو‌های کمک دار از آن امکانپذیر است.

اسفند ۸۳ و در حادثه‌ای دلخراش، یک تراکتور و چهار سرنشین آن که قصد رفتن به درمانگاه را داشتند در هنگام عبور از عرض این رودخانه غرق شدند. اسفند ۹۷ نیز یک مادر باردار پشت این آب‌ها گرفتار و نوزاد وی به دلیل نرسیدن به بیمارستان فوت کرد.

متولی احداث این پل اداره کل امور عشایر خوزستان است که انتظار می‌رود قبل از بارندگی و جلوگیری از تکرار حوادث دلخراش برای رفع موانع این پروژه چاره اندیشی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.