کد خبر : 14110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 3:36
-

پیام رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران   شبکه خبری خوزستان: حجت السلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله ۱۲ فروردین، جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و

پیام رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

 

شبکه خبری خوزستان: حجت السلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین، جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمم ملت فهیم ایران اسلامی است که با مجاهدت‌ها و ایثار خود و با انتخابی تاریخ ساز، حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا نمودند.

این روز مقدس و پر برکت به عنوان سند آزادی و استقلال ملت ایران و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانی است که از معنویت گسسته و سعادت و کمال خود را در پیروی از امیال و هواهای نفسانی خود می پندارند.

فریاد مردم با ایمان ایران اسلامی با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها وایثار خود، ضمن نفی استیلای استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند و رأی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رأی به امامت جامعه اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بود که در قامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تجلی یافت و امروز نیز با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تداوم دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ، ۸ سال دفاع مقدس ، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، این عید بزرگ و تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناه لمقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم سربلند این سرزمین دلاورخیز تبریک و تهنیت عرض نموده و خاطر نشان می کنم که همکاران قضایی و اداری با تمام توان در جهت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال “جهش تولید” نام گرفته است تلاشی مضاعف را رقم خواهند زد.

امید است به یاری پروردگار متعال و با تأسی از ائمه اطهار (ع) ، ویروس منحوس کرونا که این روزها در کشور ما و دیگر کشورها شیوع پیدا کرده هر چه زودتر از کشورمان رخت ببندد و آرزوی توفیق و سلامتی برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران اسلامی، شفای عاجل همه بیماران را مسئلت دارم.

صادق مرادی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.