کد خبر : 16118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 18:41
-

بسته بودن مضایف شهرستان شادگان در ایام عید سعید فطر

بسته بودن مضایف شهرستان شادگان در ایام عید سعید فطر

با هماهنگی های انجام شده با شیوخ و سران عشایر و جلوگیری از قطع زنجیره ای کرونا مضایف این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود.

فرماندارشادگان خبر داد:

 

 

 

بسته بودن مضایف شهرستان شادگان در ایام عید سعید فطر

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان: نشست هم اندیشی پیرامون لغو مراسمات عید سعید فطر در مضیف های شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان ، مهندس حاجیان فرماندار شادگان ،سرهنگ جماشیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان،سرهنگ منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان ، شیوخ و سران عشایر در محل ستاد فرماندهی سپاه شادگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی امام جمعه شادگان در این جلسه از تلاش ها و زحمات کادر درمانی و بهداشتی تقدیر و تشکر نمود و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بمنظور حفظ سلامتی مردم عزیز وشهروندان گرامی تصمیم بر این شد، مضیف های این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته و از دید و بازدیدها و تجمعات در این ایام خودداری شود.

امام جمعه شادگان با آرزوی حفظ سلامتی و تندرستی برای شهروندان عزیز ، گفت: برای جلوگیری از قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس حاجیان فرماندار شادگان نیز در این نشست ضمن تشکر و همراهی از کلیه جهادگران عرصه سلامت ، امام جمعه شادگان ، شورای تامین شهرستان، سران و شیوخ عشایر در راستای مقابله با ویروس کرونا ، ،اظهار کرد: مقابله با گسترش این ویروس درسطح شهرها وروستاهای تابعه شهرستان نیازمند عزم جدی و راسخ است و می بایست از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

فرماندار شادگان از بسته بودن مضایف این شهرستان در ایام عید سعید فطر خبر داد وافزود: با هماهنگی های انجام شده با شیوخ و سران عشایر و جلوگیری از قطع زنجیره ای کرونا مضایف این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود.

خبرنگار/ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.