کد خبر : 37789
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 16:15
-

دشمن توانایی آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی را ندارد

دشمن توانایی آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی را ندارد

دزفول- شبکه خبری خوزستان- امام جمعه دزفول گفت: انسان‌های انقلابی از هیاهوی دشمن نمی هراسند، زیرا دشمن توانایی آسیب زدن به نظام را ندارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در همایش طلیعه حضور با حضور طلاب خواهر جدیدالورود حوزه‌های علمیه شمال خوزستان و مدیران حوزه‌ها که به میزبانی شهرستان دزفول در سالن شیخ انصاری(ره) برگزار شد، افزود: نعمت هدایت از بالاترین نعمت هاست که باید قدر آن شناخته شود و در همه عرصه‌های زندگی از آن بهره برد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه ذکر، موجب یادآوری نعمت های خدا می‌شود، گفت: فراموشی در بعضی از جاها برای انسان نعمت و رحمت است ولی نسیانی که موجب فراموشی یاد خدا شود خسران است.

امام جمعه دزفول درخصوص اتفاقات اخیر افزود: اگر دشمن از عملکرد ما عصبانی شده، مطمئن باشید که راه و مسیر انتخاب شده درست است.
وی گفت: ایران اسلامی با جنگ ترکیبی دشمن در حال فتح قله‌های موفقیت و پیروزی بر مشکلات موجود بود که همین امر باعث عصبانیت و واکنش دشمن شد.
امام جمعه دزفول اظهارداشت: امروز جنگ احزاب به راه افتاده و تمام دشمنان در مقابل اسلام قرار گرفته‌اند، اما اگر در راه خدا ثابت قدم باشید خداوند شما را یاری می‌کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول به مردود شدن افرادی در اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: دشمن در تمام عرصه‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هجمه وارد کرده، اما با استقامت و با انگیزه شهادت و فداکاری جوانان برای دفاع از نظام و کشور، دشمن موفق نخواهد شد.
قاضی دزفولی گفت: ما بر محور حق ایستاده‌ایم و از نظامی که آرزوی انبیای الهی بوده دفاع می‌کنیم به همین دلیل انسان های مؤمن و انقلابی با تحلیل درست از وقایع و جهاد تبیین، از هیاهوی دشمن نمی هراسند چراکه دشمن توانایی آسیب زدن به نظام را ندارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.