کد خبر : 29990
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 11:44
-

اخبار هندیجان

مسئولان هندیجان در مراسم تشییع پیکر پاک والدین شهداء حضور داشته باشند

مسئولان هندیجان در مراسم تشییع پیکر پاک والدین شهداء حضور داشته باشند
آثار و ارزشهای دفاع مقدس دستاورد و سرمایه ای گرانبها و بی بدیل برای کشور ماست که باید به شایستگی حفظ شده و زنده نگه داشته شوند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | امام جمعه هندیجان تاکید کرد: مسئولان هندیجان در مراسم تشییع پیکر پاک والدین شهداء حضور داشته باشند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس و مسئولین شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در واقع هویت ملی ماست که از همان ابتدای انقلاب با نظام ما گره خورده است و پس از ۸ سال جنگ تحمیلی نیز با توجه به هجمه های دشمن در عرصه مختلف ادامه دارد.

 

 

وی افزود: آثار و ارزشهای دفاع مقدس دستاورد و سرمایه ای گرانبها و بی بدیل برای کشور ماست که باید به شایستگی حفظ شده و زنده نگه داشته شوند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه اظهار کرد: بالاترین آثار دفاع مقدس شهداء و والدین شهدا هستند که باید بیش از پیش مورد تکریم و احترام واقع شوند.

 

 

وی با تاکید به درگذشت چند تن از والدین معزز شهداء در هندیجان از حضور کمرنگ یا عدم حضور مسئولان در مراسم تشییع و تدفین آنها گلایه نمود و خواستار اهتمام مسئولین شهرستان به این امر مهم شد.

 

 

امام جمعه هندیجان در پایان گفت : نباید اینگونه باشد که بخواهیم برای این امر قانون و مصوبه بنویسیم و با قانون و مصوبه مسئولان را به مراسم تشییع پیکر والدین شهدا بیاوریم بلکه هنر و تکلیف اینست که خود اهتمام داشته باشند.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.