کد خبر : 28541
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 4:26
-

دستگاه قضا مانع تخریب شرکت لوله سازی خوزستان شد

دستگاه قضا مانع تخریب شرکت لوله سازی خوزستان شد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: پس از دستور ورود دستگاه قضا استان به موضوع تخریب شرکت لوله سازی، این امر صورت گرفت ولی باید همه از جمله دولت برای سرپا کردن شرکت کمک کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام صادق مرادی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: رویکرد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: پس از دستور ورود دستگاه قضا استان به موضوع تخریب شرکت لوله سازی، این امر صورت گرفت ولی باید همه از جمله دولت برای سرپا کردن شرکت کمک کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام صادق مرادی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: رویکرد دادگستری استان خوزستان در جهت پیشگیری از جرایم خشن است و این موضوع با مبارزه جدی با حمل و نگهداری سلاح جنگی با استفاده از ظرفیت نهادهای انتظامی و اطلاعاتی استان است.

وی افزود: وجود سلاح گرم و غیرمجاز به افراد انگیزه ارتکاب جرایم خشن را می‌دهد که باید با این پدیده به صورت جدی مقابله کرد که استفاده از سلاح در مراسمات از جمله عروسی و عزا جزو مواردی است که امنیت اجتماعی را به خطر می‌اندازد و باید به صورت جدی با آن مقابله کرد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص مبارزه با فساد در دستگاه اداری تصریح کرد: پدیده کار چاق‌کن‌ کردن که مدتی بود در برخی از بخش‌های دولتی رایج بود با ورود جدی دستگاه قضا استان توانستیم در این خصوص ۷۵ نفر که با ارتکاب این عمل باعث بدنامی و ترویج فساد در ادارات دولتی استان را شده بودند، نقشی جدی در این خصوص داشته باشیم.
حجت الاسلام مرادی در خصوص اعتراض قانونی نامزدهای شورای شهر بیان داشت: قوانین انتخابات برای هرکس از نامزدهای شورای شهر و یا شهروندان عزیز این مسیر را باز گذاشته که افراد در فضای آرام و قانونی مطالبه خود و اعتراض قانونی خود به نتیجه انتخابات را پیگیری کنند.

وی در ادامه گفت: هرکدام از نامزدهای شورای شهر و یا شهروندان عزیز که نسبت به نتیجه انتخابات و یا روند برگزاری آن دارای شک و شبهه هستند و یا نسبت به موضوعی شکایت و اعتراض داشته باشند می‌توانند با ارایه اسناد و مدارک قانونی و مستدل از حق و حقوق خود و نامزد محبوب خود دفاع کنند.

رئیس دستگاه قضا استان خوزستان بیان داشت: دفاع از اراضی ملی و عمومی که متعلق به همه شهر و شهروندان است از جمله دستاوردهای موفق دستگاه قضا در استان است که در طی سال گذشته با ازادسازی ۵۲ هزار هکتار از این اراضی از چنگال زمین خواران نقش برجسته‌ای در استان ایفا کرده است.

وی در انتها بیان داشت: شرکت لوله سازی که با اقدامات غیر قانونی برخی به سمت تخریب و ویرانی پیش می‌رفت پس از ورود دستگاه قضا به ماجرا از نابودی بیش از پیش آن جلوگیری کردیم ولی این موضوع اگر با حمایت دیگر نهادهای از جمله
دولت پیگیری نشود نمی‌توان این شرکت را به دوران اوج آن بازگردادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.