کد خبر : 21538
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 14:02
-

دستگاه قضایی آمادگی تعامل و همکاری سازنده با مطالبه گران را دارد

دستگاه قضایی آمادگی تعامل و همکاری سازنده با مطالبه گران را دارد

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به تعامل روسای دادگستری با مطالبه گران، گفت: اگر مطالبه‌گری بصورت گروهی و مستمر پیگیری شود حتما تاثیرگذاری و تحقق آن سریعتر حاصل می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست صمیمی با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ، بر ضرورت ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح تاکید کرد.

وی افزود: فرهنگ مطالبه گری باید بر اساس شیوه درست و صحیح در جامعه بهینه‌سازی شود و ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: برای مطالبه‌گری صحیح؛ تشخیص درست و صحیح مطالبه بسیار اهمیت دارد،  یعنی اینکه بدانیم مطالبه خود را از چه فرد یا مرجعی درخواست کنیم و دانشجویان بسیجی برای تحقق مطالبه گری خود باید با تشکیل کارگروه حقوقی نحوه ابراز مطالبه و چگونگی پیگیری آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا در پیگیری مطالبات، خودشان دچار مشکلات حقوقی نشوند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: باید مطابقات مقررات و در مسیر آرمان‌های نظام مطالبه گری کرد و مراقب باشیم که مطالبات سمت و سوی تحقق امیال دشمنان نظام قرار نگیرد که این نوع مطالبه گری باعث آسیب و ضرر به منافع عمومی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی مطالبه گری گروهی را یکی از راه‌های حصول نتیجه مطلوب دانست و افزود: اگر مطالبه گری بصورت گروهی و مستمر پیگیری شود حتما تاثیرگذاری و تحقق آن حاصل می‌شود و سفارش می‌کنم که دانشجویان بسیجی از طریق سازمان بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات صحیح و قانونی خود باشند.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری صحیح در جامعه با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی تاکید کرد و گفت: دانشجویان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری بر اساس شیوه درست و صحیح در جامعه ، نقش تاثیر گذاری دارند و باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه دستور تعامل و همکاری سازنده روساء دادگستری و دادستان های سراسر استان با بسیج دانشجویی شهرستان‌ها را صادر و عنوان کرد: روساء دادگستری و دادستان‌های سراسر خوزستان باید در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مبارزه با فساد از ظرفیت خوب بسیج دانشجویی شهرستان‌ها استفاده و تعامل و همکاری مطلوب و سازنده‌ی با آنان در زمینه مطالبه‌گری صحیح داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.