کد خبر : 11860
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 15:33
-

سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری بستان راه اندازی شد

سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری بستان راه اندازی شد

سامانه اتوماسیون اداری با هدف ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخ گویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات راه اندازی شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بستان : شهردار بستان

سامانه اتوماسیون اداری با هدف ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخ گویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بستان : شهردار بستان با اشاره به حجم مکاتبات اداری و گردش نامه ها در شهرداری اظهار کرد: وجود یک سیستم نامناسب مکاتبات اداری و استفاده از سیستم کاغذ بازی باعث اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر و افزایش هزینه ها می شود.

مهندس عادل عذارمالکی شهردار بستان افزود: سامانه اتوماسیون اداری یک سیستم جامع و یکپارچه نرم افزاری برای مدیریت گردش اطلاعات و مکاتبات اداری است ولی متاسفانه علی رغم اینکه این سامانه سال هاست در اکثر ادارات و تمامی شهرداری ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی تاکنون در مجموعه شهرداری بستان به این موضوعات توجهی نشده بود و راه اندازی این سیستم انشاالله گام محکمی به سوی مکانیزه کردن کلیه فرایندهای اداری شهرداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: سامانه اتوماسیون اداری با هدف ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخ گویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات راه اندازی شده است.

شهردار بستان با بیان اینکه با برگزاری گارگاه های آموزشی دستورالعمل استفاده از سامانه اتوماسیون اداری به کادر اداری آموزش داده شده است خاطر نشان کرد: این سامانه دقت عمل و سرعت در روند رسیدگی به امور شهروندان و مراجعه کنندگان را افزایش خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.