کد خبر : 18242
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 3:40
-

دستگاه‌های نظارتی خوزستان بر قیمت ماسک نظارت بیشتری کنند

دستگاه‌های نظارتی خوزستان بر قیمت ماسک نظارت بیشتری کنند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های نظارتی بر قیمت ماسک نظارت کنند تا فشاری از این بابت به مردم وارد نشود. ب غلامرضا شریعتی عصر دیروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در مسیر مبارزه با کرونا کادر درمانی فداکاری زیادی انجام داده و در خط مقدم هستند.

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های نظارتی بر قیمت ماسک نظارت کنند تا فشاری از این بابت به مردم وارد نشود.
ب
غلامرضا شریعتی عصر دیروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در مسیر مبارزه با کرونا کادر درمانی فداکاری زیادی انجام داده و در خط مقدم هستند.

وی افزود: موفقیت در کنترل کرونا شکننده است و اگر رعایت نکنیم دوباره به پیک می‌رسد. لازم است همچنان ضوابط بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنیم.

استاندار خوزستان بیان داشت: در برگزاری مراسم سوگواری محرم باید ضوابط بهداشتی را همه دستگاه‌ها رعایت کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

وی افزود: در شهرستان‌هایی که از وضعیت قرمز خارج می‌شوند مادران باردار و زنان شیرده و بیماران زمینه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با شرایطی که کمترین مراجعات را داشته باشند در محل کار حضور پیدا کنند.
شریعتی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم از نیاز مردم به ماسک سوءاستفاده شود. قیمت تمام‌شده مشخص است و باید با جدیت بیشتری در این زمینه نظارت کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید با دقت بر قیمت اقلام بهداشتی نظارت کنند تا فشاری به مردم وارد نشود. در تامین ماسک اولویت با مردم استان است و تولید کننده حق خارج کردن ماسک از استان را ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.