کد خبر : 18862
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 4:13
-

بسیجیان جهادی دزفول در مناطق محروم چغامیش اقدامات جهادی انجام می‌دهند

بسیجیان جهادی دزفول در مناطق محروم چغامیش اقدامات جهادی انجام می‌دهند

فرمانده سپاه پاسداران دزفول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری باکمیته امداد خوزستان گفت: مطابق این تفاهم، گروه‌های جهادی در منطقه محروم چغامیش در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اشتغال زایی کار جهادی می‌کنند. سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده ، اظهار داشت: دستگیری و کمک مومنانه به نیازمندان و رفع محرومیت از چهره جامعه

فرمانده سپاه پاسداران دزفول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری باکمیته امداد خوزستان گفت: مطابق این تفاهم، گروه‌های جهادی در منطقه محروم چغامیش در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اشتغال زایی کار جهادی می‌کنند.

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده ، اظهار داشت: دستگیری و کمک مومنانه به نیازمندان و رفع محرومیت از چهره جامعه از رسالتهای اصلی نهادهای انقلابی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دزفول و کمیته امداد استان خوزستان در راستای توانمندسازی مستضعفین و ارتقاء سطح معیشت مردم با شکل متحد و منسجم به یاری نیازمندان می‌شتابند. این یاری و هم افزایی در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در کمک مومنانه به محرومین است.

فرمانده سپاه پاسداران دزفول با اشاره به همدلی نهادهای انقلابی در کمک به نیازمندان بیان داشت: همدلی و وحدت تمامی دستگاه‌های کشور برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌ است.
سرهنگ سعادت زاده در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری و یاری مومنانه به محرومین شهرستان دزفول بین دو نهاد سپاه و کمیته امداد گفت: اولویت در این تفاهم نامه ارائه خدمات به مردم مناطق محروم بخش چغامیش دزفول در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، اشتغال، مشاغل خانگی، بهداشت و درمان و همچنین بازسازی و ترمیم منازل محرومین است.

وی درباره جزئیات این طرح افزود: گروه‌های جهادی و بسیجیان جهادگر در این ماموریت، نقش اصلی و کلیدی را دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.