کد خبر : 28264
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 21:34
-

کرونا به خواب رفت !!!

در خوزستان خبری از ستاد کرونا و محدودیت ها نیست

در خوزستان خبری از ستاد کرونا و محدودیت ها نیست
چه شده که یک شب همه چیز تعطیل شد؟؟؟ نه خبری از ستاد کرونا بود نه محدودیت ، نه کادر درمان خسته بودن نه جان عزیزانمان مهم، و حتی ورود به ورزشگاه آزاد شده بود، جالب تر آن که صدا و سیما که مرتبا با غم فراوان آمار مرگ و میر هم وطنان ما را گوشزد میکرد این بار افتخار به پوشش این تجمع پرداخت.

شبکه خبری خوزستان// بیش از یکسال است که بلایی بنام کرونا گریبان تمام مردم را گرفته ، کرونا به طرق مختلف به هرچیز و هرکس آسیبی رسانده . از کسادی یا حتی تعطیل کسب و کارها گرفته ، تا دور شدن آدم ها از هم به واسطه دیدار ، حتی فرصت شادی یا سوگواری برای عزیزانمان را آنطور که باید با وجود این بیماری از دست داده ایم. این بیماری حتی خیلی از مناسبت های رسمی کشور و تاریخ هایی که لازم و شایسته بود برای گرامی داشت آن ها جشن و سرور ویژه به پا شود یا که حتی به سوگ نشست را هم تعطیل کرد. در کنار این ها رویداد های مهم ورزشی را مدت ها تعطیل کرد و پس از آن هم بدون تماشاچی برگزار شد .

برنامه های اداری و روال رو هم تا حد ممکن به حداقل رساند طوری که حتی جلسات رسمی هم کنسل یا به ناچار با حداقل نفرات و در فضاهای مناسب برپا شد . خلاصه که همه چیز را باب میل خودش پیش برد .

اما این بین تنها کاری که شاید از ما برمی آمد رعایت نکات و مواردی بود تحت عنوان پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها که از طرف وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا استان ها مصوب شده بود .

مرتبا گوشزد می شد که بخاطر عزیزانتان، برای حفظ سلامتتان یا حتی به پاس قدردانی کادر درمان خسته در خانه بمانید، ماسک بزنید، سفر نروید، دورهمی ها تعطیل و …. .

همه این ها تا جایی پیش رفت که ناگهان یک شبه بخاطر یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری همه چیز تعطیل شد . نه محدودیت و ممنوعیت ترددی وجود داشت، نه حرفی از لغو دورهمی بود ، نه حتی حضور حداقل با رعایت فاصله اجتماعی ، بلکه این بار بالعکس صحبت از حضور و تجمع بود آن هم از نوع حداکثری ، همه با هم و دور هم آن هم در مجموعه ورزشی ، مجموعه ورزشی که اکنون بخاطر شرایط کرونا نه تنها در مسابقات داخلی حتی رویداد های بین المللی اجازه ورود تماشاچی در این اماکن وجود ندارد بلکه خیلی از رشته های ورزشی تعطیل و باشگاه داران بی کار شده اند .

حالا چه شده که یک شب همه چیز تعطیل شد؟؟؟ نه خبری از ستاد کرونا بود نه محدودیت ، نه کادر درمان خسته بودن نه جان عزیزانمان مهم، و حتی ورود به ورزشگاه آزاد شده بود، جالب تر آن که صدا و سیما که مرتبا با غم فراوان آمار مرگ و میر هم وطنان ما را گوشزد میکرد این بار افتخار به پوشش این تجمع پرداخت.

آیا کرونا همچو برخی مسئولین برای ساعت ها به خواب رفته و همه چیز امن و امان بود یا که ما از زیاد ماندن در خانه و رعایت کردن پروتکل ها مثل اصحاب کهف شده و از برپایی جشن پایان کرونا بی خبر مانده ایم ؟

مگر نمی شد بجای این تجمع حداکثری، صدا و سیما تایمی را در اختیار تک تک کاندیدای ریاست جمهوری قرار دهد تا همه مردم با جان و دل به سخنان و برنامه های آن ها گوش دهند ؟ چطور انتظار حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را داریم وقتی خودمان افکار آن ها را به هم ریخته و نگاه هایشان را منفی می کنیم ؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.