کد خبر : 710
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 19:32
-

اروپایی‌ها حتی یک درصد به تعهدات خود عمل نکردند؛ از تنور برجام چیزی برای مردم گرم نمی‌شود

اروپایی‌ها حتی یک درصد به تعهدات خود عمل نکردند؛ از تنور برجام چیزی برای مردم گرم نمی‌شود

امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در سایه مذاکره از این تنور هیچ چیزی برای مردم ایران گرم نخواهد شد که همین اتفاق نیز افتاد و به گفته مسئولان اروپایی حتی یک درصد با مسئولان نظام جمهوری اسلامی همکاری نکردند.   حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره

امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در سایه مذاکره از این تنور هیچ چیزی برای مردم ایران گرم نخواهد شد که همین اتفاق نیز افتاد و به گفته مسئولان اروپایی حتی یک درصد با مسئولان نظام جمهوری اسلامی همکاری نکردند.

 

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به مشکلات پس از سیلاب اظهار داشت: بعد از سیلاب منازل برخی از ساکنان در مناطق مختلف دچار حادثه شده است که نیاز است هرچه سریع‌تر به این افراد توجه و کمک کرد.

وی با بیان اینکه مناطق حاشیه‌ای نیازمند توجه بیشتری هستند، افزود: برخی از مناطق حاشیه‌ای از جمله ملاشیه، شلنگ‌آباد، کوی علوی، عین ۲، حصیرآباد و منبع آب نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است.

امام جمعه اهواز در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: اگر قرار است که به واسطه تحریم‌ها از رسیدن کالاها به دست مردم جلوگیری شود باید موانع برداشته شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس توانستند با مولفه‌هایی از قبیل مجاهدت، مقاومت، خلاقیت و اتحاد بر دشمن پیروز شوند؛ گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مشکل امروز کشور ما مشکل اقتصادی است و با توجه به اهمیت این موضوع امسال را رونق تولید نامگذاری کردند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد درباره برجام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در سایه مذاکره از این تنور هیچ چیزی برای مردم ایران گرم نخواهد شد که همین اتفاق نیز افتاد و به گفته مسئولان، اروپایی‌ها حتی یک درصد با مسئولان نظام جمهوری اسلامی همکاری نکردند.

وی در پایان گفت: امروز در راستای حمایت از شورای عالی امنیت ملی کشور در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.