کد خبر : 42757
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 8:43
-

درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن

درخشش بانوی شوشتری  در مسابقات سراسری قرآن

درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن بانوان استان خوزستان در چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم درخشیدند. آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش نغمات دینی در خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت . به گزارش شبکه خبری خوزستان، پس از ۲ روز رقابت شرکت

درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن

بانوان استان خوزستان در چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم درخشیدند.

آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش نغمات دینی در خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت .
به گزارش شبکه خبری خوزستان، پس از ۲ روز رقابت شرکت کنندگان در بخش نغمات دینی شامل رشته های دعا خوانی و اذان، همخوانی و مدیحه سرایی برترین های این بخش معرفی شدند.
بر اساس رای هیات داوران خواهر در بخش مدیحه سرایی و هم خوانی گروه «نور الزهرا» از خوزستان رتبه نخست را به دست آورد و گروه «مصباح الهدی» و « نور الزهرا» هر دو از اصفهان به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرآن کریم را از آن خود کردند.
در رشته دعا خوانی خواهران «عفت ابول زاده» از دارالمومنین شوشتر و استان خوزستان موفق شدند تا رتبه چهارم این رشته را به دست آورد .
چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم از ۹ آذرماه امسال به میزبانی مرکز خراسان شمالی در محل هتل داریوش بجنورد با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد و تا هفدهم آذرماه ادامه دارد .
این مسابقات ملی در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و برترین های بخش نغمات دینی برترین های خود را معرفی کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.