کد خبر : 37725
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 8:17
-

خیابانی در آبادان به نام شهید مدافع امنیت نامگذاری شد

خیابانی در آبادان به نام شهید مدافع امنیت نامگذاری شد

آبادان – شبکه خبری خوزستان – یکی از خیابان‌های شهر آبادان با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده انتظامی این شهرستان به نام شهید مدافع امنیت “مهدی آزمون” نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان سه شنبه در آیین نامگذاری این خیابان که با حضور مسئولان شهری برگزار شد گفت: این نامگذاری با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای امنیت انجام شد.

احسان عباسپور اظهار داشت: امنیت مقوله مهمی است و یکی از سخت‌ترین مقوله‌های امنیت، زمانی است که در داخل با دشمن مواجه می‌شویم، زیرا مواجهه با دشمن در داخل که از درون علیه امنیت جامعه برنامه‌ریزی کرده، کار خیلی سخت و غیرقابل تصوری است، در اینجا نیروهای حافظ امنیت از جان و آبرو مایه می‌گذارند تا امنیت ما را حفظ کنند.

وی افزود: در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، عزیزانی از بسیج و نیروهای مسلح و سایر ارگان‌ها با رشادت و مردانگی از انقلاب دفاع کردند که یکی از آنها شهید سرگرد مهدی آزمون از نیروی انتظامی بوده است.

فرماندار آبادان با بیان اینکه برای زنده ماندن اسلام ناب محمدی(ص) باید بهترین‌ها را تقدیم کرد گفت: امروز فرزندان این سرزمین در نیروهای مسلح و بسیج با تمام قدرت و با اخلاص و گمنامی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در مسیر سربازی ولایت امر جان فشانی می‌کنند که بسیاری از آنها دیده نمی‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان سرگرد شهید “مهدی آزمون” عصر سه‌شنبه ۱۶ شهریور سال گذشته پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه در آبادان توسط شرور مسلح به شهادت رسید.

مردم آبادان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.