کد خبر : 18110
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 14:13
-

سینماهای خوزستان با یک پنجم ظرفیت به روی مردم باز می‌شوند

سینماهای خوزستان با یک پنجم ظرفیت به روی مردم باز می‌شوند

گروه استان‌ها-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای حمایت از اقتصاد صنعت سینما، سینماهای خوزستان در صورت داشتن مجوز از معاونت بهداشت می‌توانند پذیرای مردم باشند. فرهاد ابول نژادیان، اظهار داشت: با شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها سینماها تعطیل و از پذیرش مردم منع شدند. وی افزود: با کاهش روند ابتلا به این

گروه استان‌ها-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای حمایت از اقتصاد صنعت سینما، سینماهای خوزستان در صورت داشتن مجوز از معاونت بهداشت می‌توانند پذیرای مردم باشند.
فرهاد ابول نژادیان، اظهار داشت: با شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها سینماها تعطیل و از پذیرش مردم منع شدند.

وی افزود: با کاهش روند ابتلا به این ویروس و خالی شدن و عدم پذیرش ۴ بیمارستان طالقانی، شهید منفرد نیاکی، سینا و امیرالمومنین (ع) اهواز از بیمار کرونایی؛ سینماها مجدد می‌توانند فعالیت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای فعالیت مجدد این کانون‌های فرهنگی گفت: پروتکل‌های لازم برای فعالیت این صنف تدوین شده و فعالیت این بخش منوط به اخذ مجوز از معاونت بهداشت هر شهرستان است.

وی درباره ضوابط حضور در سینماها بیان داشت: سینماها ۵ ماه است فعالیت ندارند و این تعطیلی اقتصاد این بخش را به شدت آسیب پذیر کرده و برای حمایت از این صنعت این ضوابط تدوین شده است.

ابول نژادیان گفت: فعالیت سینماها در خوزستان با یک چهارم تا یک پنجم ظرفیت در هر سانس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موردی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.