کد خبر : 22992
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 19:21
-

خطه زاگرس سالهاست که طبیعت و فرزندانش مورد بی مهری قرار گرفتند

خطه زاگرس سالهاست که طبیعت و فرزندانش مورد بی مهری قرار گرفتند

خطه زاگرس سالهاست که طبیعت و فرزندانش مورد بی مهری قرار گرفتند و هر چه زمان میگذرد نه تنها این اوضاع سامانی نمی یابد بلکه بر شدت بی مهری نسبت به این جغرافیای مردخیز و مردپرور چیزی افزون می شود.   سال ۱۳۹۹ را باید یکی از تاریک ترین سالها برای فرزندان زاگرس تعریف کرد.سالی

خطه زاگرس سالهاست که طبیعت و فرزندانش مورد بی مهری قرار گرفتند و هر چه زمان میگذرد نه تنها این اوضاع سامانی نمی یابد بلکه بر شدت بی مهری نسبت به این جغرافیای مردخیز و مردپرور چیزی افزون می شود.

 

سال ۱۳۹۹ را باید یکی از تاریک ترین سالها برای فرزندان زاگرس تعریف کرد.سالی که منتخبین و فرزندان شایسته این جغرافیا با شمشیر کینه گروه های سیاسی حذف شدند و فرصت خدمت از آنها سلب شد.

 

پس از حذف ناباورانه دکتر تاجگردون در مجلس یازدهم از سوی جریان پرمدعای انقلابی، این بار نوبت دکتر پاپی زاده بود تا قربانی جریانات سیاسی از نوع اعتدالیش شود.برخی از کنشگران معتقدند نمایندگان مجلس‌ بخصوص نمایندگان زاگرس و خوزستان میتوانستند با اختیارات خود و ابزار قانونی مانع دخالت های غیرقانونی برخی در تصمیم وزیر جهاد کشاورزی شوند‌.

 

در میان همه اختلافات جریانات چپ و راست سیاسی در کشور اما گویی آنها تنها بر سر یک نکته اتفاق نظر دارند و آنهم قربانی کردن فرزندان زاگرس.

 

نکته دردآور سکوت شخصیت های برجسته کشوری و بهارستان نشینان منطقه زاگرس میباشد که این ظلم ها را به چشم دیدند اما خود را به ندیدن زدند و به سادگی از کنار آن گذشتند که شاید مصلحت سیاسیون و نمایندگان زاگرس،سکوت و همراهی با اهداف و منافع جناحی شان بود.

 

پاپی زاده از سوی جریانی حذف شد که بیشترین رای را از زاگرس کسب نمود اما در واگذاری مسئولیت به فرزندان زاگرس و رفع معضلات این جغرافیا کمترین تلاش را کرد.جریانی که قطار توسعه زاگرس را متوقف کرد تا دامنه خدمات به مرکزنشینان و کویر نشینان فزونی یابد.

 

برای پاپی زاده باید نوشت و تکرار کرد تا یادمان نرود با شایستگان لر و زاگرس چه شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.