کد خبر : 12902
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 12:06
-

۵۰۰۰ بطری مواد ضدعفونی در دزفول تولید شد

۵۰۰۰ بطری مواد ضدعفونی در دزفول تولید شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اولین محموله تولیدی مواد ضدعفونی تولید شده در دزفول به تعداد ۵۰۰۰ بطری جهت توزیع بین شهروندان به داروخانه های منتخب تحویل داده شد . امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول ، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت استفاده از موادضدعفونی کننده

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اولین محموله تولیدی مواد ضدعفونی تولید شده در دزفول به تعداد ۵۰۰۰ بطری جهت توزیع بین شهروندان به داروخانه های منتخب تحویل داده شد .
امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول ، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت استفاده از موادضدعفونی کننده و نیز کمبود مواد مورد نیاز، با پیگیری انجام شده، تولیدکنندگان دزفول با تغییر در دستگاههای موجود و با فرمول محققان دانشگاه علوم پزشکی دزفول محصول ضدعفونی کننده مرغوب را وارد بازار مصرف کردند.
وی بابیان اینکه اولین محموله تولیدی ‌جمعه ۱۶ اسفند ماه تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی به داروخانه‌های منتخب تحویل داده شد، افزود: یک شرکت ‌عرصه سلامت با تولید ۵۰۰۰ بطری مواد ضدعفونی، خدمات خود را به شهروندان آغاز کرد.

وی در ادامه گفت: دومین واحد بسته بندی الکل صنعتی ضدعفونی کننده در دزفول از شنبه ۱۸اسفندماه کار خود را آغاز خواهد کرد؛ امیدواریم با ورود این دو واحد به چرخه تولید شهرستان، و دغدغه شهروندان در شهرستان و استان برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.