کد خبر : 36089
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 7:10
-

فرماندار شهرستان شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند
فرماندار شادگان با تاکید بر اینکه خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند ، بر رسیدگی به امور ایثار گران و خانواده های شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در شادگان ؛ جمال صالح زاده امروز در دیدار با خانواده های شهدا این شهرستان ، ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

وی افزود: این دیدارها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند که باعث شدند ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و بایستی به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چراکه آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است، توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

صالح زاده در پایان خواستار تلاش جدی برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، سرکشی دائم به این عزیزان و تحقق مطالبات آنان شد و گفت: خانواده معظم شهدا نماد فرهنگ ایثار و جهاد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.