کد خبر : 48359
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 15:52
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

حضور حماسی مردم هندیجان در بزرگداشت نهم دی ۱۴۰۲ + تصاویر

حضور حماسی مردم هندیجان در بزرگداشت نهم دی ۱۴۰۲ + تصاویر
بلوغ سیاسی انقلاب به هنگام قرار دارد و ۹دی روز دفع فتنه بود و مردم سریع به صحنه آمده و قیام عاشورا و انقلاب را پشتیبانی نموده و دفاع خود را از ولایت نشان دادند.

 

شبکه خبری خوزستان / حضور حماسی مردم هندیجان در بزرگداشت ۹دی برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان صبح امروز مردم هندیجان با حضور امام جمعه خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرماندار ، روحانیت ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، بسیجیان  رئیس دادگستری ، دادستان ، جانشین فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی ، سران عشایر ، دانش آموزان ، بازاریان ، کارگران و کارمندان در مسجد جامع شهرستان هندیجان برگزارگردید.

 

حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان در این مراسم گفت: حماسه ۹دی یک تاریخ است که در کشور ایران توسط دشمنان نظام برنامه ریزی شده بود که بصیرت مردم کشور در این روز یک همایش بزرگ بود که دشمنان نظام مثل امریکا انگلیس و اسرائیل با حضور یک پارچه مردم روبرو شدند و حافظه تاریخی این راه هزار رساله نشان میدهد.

 

وی افزود: بلوغ سیاسی انقلاب به هنگام قرار دارد و ۹دی روز دفع فتنه بود و مردم سریع به صحنه آمده و قیام عاشورا و انقلاب را پشتیبانی نموده و دفاع خود را از ولایت نشان دادند.

 

فتنه بدترین چیزی است که از قتل هم بدتر است و با فتنه گری ایمان مردم را گمراهی میکنند و برخی ها در ۹دی دچار فتنه شده بودند و با هوشیاری فتنه توسط همین مردم خاموش شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.