کد خبر : 38134
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 8:14
-

اخبار شادگان

ایرنا

توزیع ۱۰۰ تن کالای اساسی در شهرستان شادگان

توزیع ۱۰۰ تن کالای اساسی در شهرستان شادگان
به لحاظ تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان کمبودی احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌ها هستند.

شبکه خبری خوزستان | فرماندار شادگان گفت: ۱۰۰ تن اقلام اساسی از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون در شادگان توزیع شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان جمال صالح‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ۳۰ تن برنج، ۳۵ تن شکر، ۱۵ تن مرغ منجمد و ۱۰ تن گوشت قرمز در بین مصرف کنندگان شادگان با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

وی افزود: همچنین توزیع پنج تن سیب و پنج تن پرتقال از سهمیه میوه شب عید با هدف تثبیت قیمت‌ها از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان آغاز شد و تا روز گذشته ماه ادامه داشت.

فرماندار شادگان گفت: این کالاها از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و فروشگاه منتخب زیرمجموعه در بین مردم توزیع شدند.

وی افزود: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روزهای آینده نیز برنج و شکر در بازار شادگان توزیع خواهد شد تا مردم به این اقلام با قمیت دولتی در ماه مبارک رمضان دسترسی داشته باشند.

صالح زاده اظهار کرد: به لحاظ تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان کمبودی احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌ها هستند.

وی افزود: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار از سوی این اداره با توجه به ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و در این ماه نیز بازرسی مستمر انجام می‌شود.

فرماندار شادگان گفت: پنج گروه بازرسی شامل ۱۰ بازرس بر قیمت کالاهای عرضه شده در بازار شادگان نظارت می‌کنند، همچنین سامانه ۱۲۴ برای طرح شکایت مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند با تماس با این سامانه، شکایت خود را مطرح کنند.

بیش از پنج هزار واحد صنفی در شادگان فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.