کد خبر : 13310
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 9:29
-

تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) /اجازه تعدی نمی‌دهیم

تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) /اجازه تعدی نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی استان قم از تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: اجازه تعدی نمی‌دهیم. سردار عبدالرضا آقاخانی ، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای انتظامی و پلیس در محوطه بیرون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در

فرمانده انتظامی استان قم از تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: اجازه تعدی نمی‌دهیم.
سردار عبدالرضا آقاخانی ، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای انتظامی و پلیس در محوطه بیرون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در داخل حرم مطهر تشکیل‌شده است و هرگونه تصمیمی که اتخاذ شود ما مجری آن خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه حضور و ورود نیروهای پلیس به حرم مطهر لازمه دستور و مجوزهای لازم است، گفت: چنانچه ابلاغ به ما شود که با عوامل تحصن‌کننده برخورد کنیم توسط نیروهای حاضر در محل این اقدام را صورت خواهیم داد .
آقاخانی تصریح کرد: نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: کسی اجازه سوء استفاده از برخی از فیلم‌ها که در فضای مجازی منتشرشده است را ندارد و نیروهای امنیتی هم اجازه اجرایی شدن این تهدیدها را نخواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.