کد خبر : 30432
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:27
-

اخبار هندیجان

همراه داشتن کارت واکسیناسیون جهت ورود به ادارات و دریافت خدمات در شهرستان هندیجان الزامی شد

همراه داشتن کارت واکسیناسیون جهت ورود به ادارات و دریافت خدمات در شهرستان هندیجان الزامی شد
دریافت واکسن کرونا و ارائه کارت واکسیناسیون جهت ورود به ادارات و دریافت هرگونه خدمات الزامی میباشد ، این مصوبه شامل تمامی ادارات شهرستان بدون هیچ استثنایی خواهد بود ، صدور کارت سلامت بهداشت اصناف و کارت سلامت ملوانان نیز تنها با انجام واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن، صورت خواهد گرفت.

معاون فرماندار هندیجان : ارایه کارت واکسیناسیون جهت ورود به ادارات و دریافت خدمات در شهرستان هندیجان الزامی شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان جلسه فوری ستاد کرونا شهرستان هندیجان با حضور بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و حضور بخشداران، فرماندهان، مدیران و سایر اعضاء این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

در این حلسه ابتدا خضعلی معاون فرماندار هندیجان گفت : خبرهای متعدد از پایین آمدن آمار فوت و ابتلا کرونا در سطح کشور و شهرستان هندیجان بسیار خوشحال کننده است، اما برای جلوگیری از تکرار چنین پیکهای سختی، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.

وی افزود : این جلسه اضطراری به همین منظور تشکیل شده تا راهکارهای موجود شناسایی و در راستای مصوبات استانی و کشوری و در قالب مصوبات قابل اجرا در شهرستان مشخص و اعمال گردند.

معاون فرماندار هندیجان اظهار کرد : تمامی کارمندان ادارات میبایست واکسن کرونا دریافت کرده باشند و از کسانی که هنوز در این مورد تعلل کرده اند میخواهیم سریعتر اقدام نمایند، چراکه از ورود به محل کار آنان جلوگیری و برای ایشان، غیبت منظور خواهد شد.

خضعلی در ادامه عنوان داشت : دریافت واکسن کرونا و ارائه کارت واکسیناسیون جهت ورود به ادارات و دریافت هرگونه خدمات الزامی میباشد ، این مصوبه شامل تمامی ادارات شهرستان بدون هیچ استثنایی خواهد بود ، صدور کارت سلامت بهداشت اصناف و کارت سلامت ملوانان نیز تنها با انجام واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن، صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد : از زائرین محترمی که در این روزها به زیارت عتبات عالیات رفته اند نیز میخواهیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیانشان، حتما جهت انجام تست کرونا اقدام کنند و تا زمان جواب آزمایش در قرنطینه خانگی باشند.

 

در ادامه جلسه دکتر داود رئبسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با ارائه آماری از وضعیت واکسیناسیون شهرستان شروع کرد و بیان داشت: تا کنون بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن در شهرستان تزریق شده که ۵۶ درصد افراد مشمول واکسن، دوز اول و ۲۷ درصد دوز دوم را دریافت کرده اند.

وی درپایان گفت : دریافت واکسن در میان مردم تعدادی از روستاها و بعضی از مناطق شهر هندیجان پایین است. این مناطق در اولویت ما برای اجرای واکسیناسیون درب منزل خواهند بود. از مردم شریف این مناطق تقاضا دارم با مراجعین به درب منازل که از خدمتگزاران خود در ادارات بهداشت، هلال احمر و سپاه هستند، همکاری نمایند، تا ان شالله با رسیدن به بالای ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شده در شهرستان، برای سلامت مردم فهیم شهرمان قدمی محکم برداشته شود.

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.