کد خبر : 8311
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 23:55
-

تایر ۲۴ × ۱۲ و ربط آن با توان برخی منتخبان !!

تایر ۲۴ × ۱۲ و ربط آن با توان برخی منتخبان !!

دوستی دارم که بدلیل بهره مندی از برخی جذابیتهای انتخاباتی، خانه اش معمولا محل تردد نامزدان در فصل انتخابات است. حداقل در دوره های قبل و قبلترِ انتخابات مجلس و شورای شهر عده ای که در میان آنها چند منتخب نیز بود و حسب عادت و رسم همیشگی و البته با اصرار از او می

دوستی دارم که بدلیل بهره مندی از برخی جذابیتهای انتخاباتی، خانه اش معمولا محل تردد نامزدان در فصل انتخابات است.

حداقل در دوره های قبل و قبلترِ انتخابات مجلس و شورای شهر عده ای که در میان آنها چند منتخب نیز بود و حسب عادت و رسم همیشگی و البته با اصرار از او می پرسیدند که اگر انتخاب شدیم برایت چه بکنیم تا از شرمندگیت بیرون بیاییم؟!.

دوست من بیدرنگ فقط و فقط بر برداشتن تایر ۲۴ × ۱۲ (کامیون) که در گوشه ی بیرون منزلشان بر روی یک سیپتیک فاضلاب قرار گرفته بود، اصرار می کرد.

به آنها می گفت من چیزی نمی خواهم اما اگر انتخاب شدید لطفا کاری بکنید این تایر را بردارند و بجایش درب فلزی یا بتنی بر روی سپتیک و پمب بگذارند.

دوستم تاکید می کند که اتفاقا با چند عضو مجلسی و شورایی پس از راه یابیشان تماس گرفتم اما تماسها بی نتیجه و اثر بود تایرِ مدکور ماند که ماند و هیچکدام توجه به قول و قرارِ برداشتنش نکردند !!.

توضیح: بلاخره آن تایر بدون اعمال نفوذ!! عالیجنابان مذکور چند ماه قبل توسط شرکت متولی برداشته شد. دوست من با تاکید بر اینکه دیگر فریب آن راه یافتگان و امثال آنها را نخواهد خورد، خاطره اش را به پایان برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.