کد خبر : 36309
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 17:20
-

عاملان تیراندازی به درب منازل در آبادان دستگیر شدند

عاملان تیراندازی به درب منازل در آبادان دستگیر شدند

آبادان – شبکه خبری خوزستان – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:چهار نفر از عاملان تیراندازی به درب منازل در روستای ابوشانگ بخش مرکزی آبادان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار از سایت پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری دوشنبه شب اظهار داشت: به دنبال وقوع ۲ فقره تیراندازی به درب منازل ۲ نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل مراجعه کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و مراجعت شکات مشخص شد تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفت که شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

کشوری با بیان اینکه مهاجمان که هویت خود را لو رفته دیده بودند با فرار از منطقه محل سکونت خود، به سمت مکان نامعلومی متواری شدند، گفت: خوشبختانه ماموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی، مخفیگاه افراد مهاجم که  چهار نفر بودند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان۲ قبضه سلاح بکار رفته در تیراندازی شامل یکقبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یکقبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند و به۳فقره تیراندازی و یک فقره سرقت مغازه دیگر نیز اعتراف کردند، گفت:پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.