کد خبر : 5385
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 9:24
-

توجه به محرومان یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است

توجه به محرومان یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است

توجه به محرومان یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است فرمانده سپاه استان خوزستان در آئین احداق ۳۵واحد برای مددجویان کمیته امداد با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) گفت: توجه به محرومین یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،صبح امروز آیین افتتاح ۳۵واحد مسکونی احداثی

توجه به محرومان یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه استان خوزستان در آئین احداق ۳۵واحد برای مددجویان کمیته امداد با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) گفت: توجه به محرومین یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،صبح امروز آیین افتتاح ۳۵واحد مسکونی احداثی مددجویان کمیته امداد در خوزستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع)، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(ع)، فرماندار اهواز و دیگر مسئولین محلی در غیزانیه برگزار شد.

سردار شاهوار پور در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین تأکیدات مقام معظم رهبری است که همکاران در سپاه و بسیج به دنبال محقق ساختن این هدف هستند.

وی بابیان این‌که دشمن همیشه در حال توطئه علیه کشور ما بوده افزود: محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی یکی از رویکردهایی است که می‌توان با آن مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان انقلاب اسلامی را برگرفته از دین مبین اسلام و پیرو راه انبیا دانست و عنوان کرد: توجه به محرومین یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی است،سرمایه معنوی برخلاف سرمایه مادی قابل‌شمارش نیست.
شاهوار پور بابیان این‌که توافقات خوبی بین سپاه و کمیته امداد منعقدشده گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی واحدهایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان ساخته شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق سپاه ساخت ۲۱۰واحد برای مددجویان کمیته امداد را بر عهده گرفت که با هزینه کم انجام شود، امروز از این تعداد ۳۵واحد تکمیل‌شده که ۴واحد آن در بخش غیزانیه است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع) با اشاره به مشکلات آب شرب غیزانیه گفت: برای حل این مشکل از دو جبهه پروژه در حال انجام است که تا ۲یا۳ ماه دیگر این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.